Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:31:32 GMT

تعدیل قیمت گوشت مرغ در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۲۱۸۵

تعدیل قیمت گوشت مرغ در گلستان

معاون بازرسی سازمان صمت گلستان گفت: قیمت مرغ در بازار گلستان از 13 هزار و 500 تومان در هفته گذشته به کمتر از 13 هزار و 200 تومان رسیده است.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، علی اصغر اصغری درخصوص آخرین وضعیت قیمت گوشت مرغ در جمع خبرنگاران، گفت: در چهل و پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ 12900 تومان مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه هفته گذشته قیمت های بالاتر از 13 هزار تومان را در استان داشتیم، افزود: با اقداماتی که با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان انجام دادیم، قیمت مرغ از 13500 تومان به 13000 تا 13200 رسید.

اصغری بیان کرد: کلیه کشتارگاهها، واحدهای صنفی فروش مرغ، مرغداران و همچنین فروشگاههای بزرگ دارای مجوز فروش مرغ از امروز بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، باید طوری عمل کنند که قیمت مرغ در سراسر استان از 12900 تومان عبور نکند.

وی خاطرنشان کرد: از امروز نظارین سازمان صنعت و معدن در سطح شهرستان ها با هماهنگی دستگاه های ناظر و هماهنگ کننده بر اجرای این قیمت ها نظارت خواهند داشت.

معاون بازرسی سازمان صمت گلستان از مردم استان درخواست می کنیم هر جا که تخلفی مشاهده کردند، مورد را با تماس به شماره 124 گزارش دهند.

اصغری به مشکلات تولیدکنندگان مرغ زنده هم اشاره کرد و گفت: دسترسی به نهاده ها، افزایش قیمت واکسن و... از جمله دغدغه های تولیدکنندگان مرغ زنده است و جهاد کشاورزی باید آنها را پیگیری کند.

10 درصد گوشت مرغ کشور در گلستان تولید می شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افزایش قیمت تنظیم بازار جهاد کشاورزی سازمان صنعت و معدن گوشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳