Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@04:25:34 GMT

باشگاه استقلال با استعفای علی خطیر موافقت کرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۷۴۷۳

معاون ورزشی استقلال رفتنی شد.

طرفداری- پس از اینکه علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در چند روز گذشته استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره استقلال کرد، عصر امروز امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که با استعفای خطیر موافقت شده است.

علی خطیر دو روز پیش از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا داد و خواهان کناره‌گیری از سمتش در این باشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از فارس، بعد از این استعفا امیرحسین فتحی در جلسه هیات مدیره در مورد درخواست علی خطیر با سایر اعضا مشورت کرد اما اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال این موضوع را در حیطه اختیارات مدیرعامل دانسته و از خود فتحی خواستند تا در  این زمینه تصمیم بگیرد.

درنهایت مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای معاون ورزشی خود موافقت کرد و بدین ترتیب معاون جنجالی باشگاه استقلال به کار خود در این باشگاه پایان داد. 

این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون اختلاف علی خطیر و استراماچونی مطرح شده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید