Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه خوارزمی، فرمانده انتظامی استان البرز، معاونان، مدیران ارشد، اساتید دانشگاه و معاونان نیروی انتظامی استان در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی به معرفی دانشگاه خوارزمی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی پرداخت و از آمادگی دانشگاه برای همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و مشاوره با مجموعه نیروی انتظامی استان البرز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه خوارزمی مشکلات پیرامونی دانشگاه خوارزمی را در حوزه های حمل و نقل به خصوص ایستگاه متروی دانشگاه خوارزمی با بهره برداری دانشگاهیان و مردم کمالشهر بسیار مهم دانست و از موضوعات اجتماعی منطقه به عنوان اولویت های مشکلات دانشگاه یاد کرد و خواستار یاری دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص شد.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز ضمن بیان نقش و جایگاه دانشگاه و تأثیرگذاری این مجموعه مهم و علمی در کمک به توسعه حوزه های مختلف جامعه، تشکیل این جلسه را بسیار مغتنم و دارای ابعاد بسیار مفیدی برای دو طرف دانست.

فرمانده انتظامی استان البرز ارتباط دانشگاه خوارزمی با دستگاه های اجرایی استان را در یکسال گذشته بسیار خوب ارزیابی و آمادگی خود و مجموعه نیروی انتظامی استان را با تمام توان پژوهشی و عملیاتی برای هرگونه همکاری با دانشگاه خوارزمی اعلام کرد.

شایان ذکر است در این جلسه معاونان دانشگاه، اساتید مرتبط و معاونان نیروی انتظامی استان البرز به بیان نقطه نظرات علمی خود و شیوه‌های همکاری و عملیاتی کردن این نشست‌ها پرداختند.

در پایان مقرر شد تیمی مشترک بین دانشگاه و نیروی انتظامی استان البرز تفاهم نامه موجود بین دو طرف را به شکل عملیاتی و اجرایی فعال کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان البرز دستگاه های اجرایی استان رئیس دانشگاه فرمانده انتظامی استان نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام قم حضور یافت و در مراسمی از وی به دلیل اجرای طرح نور تقدیر شد.

فرمانده فراجا در این مراسم گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نخواهد کرد چرا که هجمه دشمنان در این زمینه بسیار است و خطرات فراوانی جوانان این کشور را تهدید می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای حفظ کشور از هیچ تلاشی در ابعاد مختلف از جمله موضوع حجاب و عفاف در میدان حضور دارد.

سردار رادان با بیان اینکه امروز شبهات فراوانی در موضوع حجاب و عفاف مطرح است افزود: حجاب و عفاف از موضوعاتی است که مورد تاکید دین و قرآن کریم است و این عرصه امروز از سوی دشمنان و داخلی های نادان مورد هجمه است.

وی گفت: حجاب و عفاف خاکریز حق و باطل است و اگر دشمنان با برنامه هایی که در این حوزه دارند به اهداف خود برسند با سایر اهدافشان نیز می رسند.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه باید از سنگر حجاب و عفاف پاسداری کرد افزود: اگر این خاکریز با شکست مواجه شود کسی باقی نخواهد ماند که در برابر توطئه های جهان استکبار و ظالمان ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: امروز که دشمن برای گسترش بی حجابی در جامعه تلاش می کند نباید در جبهه مقابل شاهد شک و تردید باشیم.

در این مراسم مادر شهید معماریان به ایراد سخن پرداخت و از نیروی انتظامی خواست تا در راستای حفظ حجاب و عفاف در جامعه همه تلاش خود با به کار گیرد و در این زمینه کوتاهی نکند چرا که بسیاری از جوانان در برابر هجمه های دشمنان در این عرصه در حال نابودی هستند.

پیام آیت الله مکارم شیرازی نیز خطاب به سردار رادان توسط حجت الاسلام والمسلمین محی‌الدین مکارم شیرازی فرزند این مرجع تقلید قرائت شد.

کد خبر 6089299

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها