Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@05:25:16 GMT

انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت اقتصاد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۷۶۷۹

انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت اقتصاد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرهاد دژپسند طی حکمی مجتبی خالصی را به سمت رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این حکم از مواردی چون سیاست گذاری، برنامه ریزی و طراحی شیوه های مناسب برای پیشبرد برنامه ها، اهداف، راهبردها، سیاست ها، فعالیت ها و اقدامات اجرایی این وزارتخانه از طریق اطلاع رسانی و انعکاس به موقع ، هوشمند و ارایه عملکرد آنها، ایجاد زمینه برقراری حسن ارتباط بین مردم، فعالان اقتصادی و مسئولین، ارتباط با صاحب نظران، نخبگان و خبرگان اقتصادی کشور، هدایت و نظارت تخصصی بر فعالیت واحد های روابط عمومی سازمان ها، موسسات وابسته و واحدهای استانی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها، به عنوان اولویت های برنامه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ خالصی پیش از این مسئولیت هایی چون ریاست امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور، ریاست امور کمیسیون ها، دبیرخانه ها و شوراهای معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور (وقت)، ریاست سازمان ملی بهره وری ایران، مدیرکلی دفتر مطالعات اقتصادی و همکاری های بین المللی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دبیری کمیسیون های تخصصی شورای اقتصاد، هیات امنای صندوق توسعه ملی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تدوین لایحه قانون احکام دائمی برنامه های توسعه، شورای برنامه ریزی نظام تامین مالی و شورای برنامه ریزی سیاست خارجی و تعاملات منطقه ای و بین المللی تهیه و تدوین برنامه ششم و همچنین مشاورت امور پژوهشی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور و عضویت ستاد برنامه ششم توسعه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

20 / 20 مجتبی خالصی انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت اقتصاد وزیر امور اقتصادی و دارایی فرهاد دژپسند وزارت امور اقتصادی و دارایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتصاب وزیر امور اقتصادی و دارایی فرهاد دژپسند وزارت امور اقتصادی و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه