Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@01:10:56 GMT

بازداشت عامل ارسال فیلم به صفحه مسیح علینژاد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۶۷۲۸

بازداشت عامل ارسال فیلم به صفحه مسیح علینژاد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

تسنیم نوشت: طی روزهای اخیر، رئیس دادگاه انقلاب اعلام کرده بود متخلفینی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با #کشف_حجاب بگیرند و منتشر کنند و یا آن را به افراد یا رسانه‌های دشمن ارسال کنند، مشمول ماده 508 قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا 10 سال حبس برایشان در نظر گرفته می‌شود.

عصر روز چهارشنبه، یکی از شهروندان به سه فردی که علناً در اتومبیل کشف حجاب کرده بودند، تذکر می‌دهد ولی یکی از این افراد تحت تاثیر فضای القا شده توسط مزدوران دشمن، شروع به فیلمبرداری از این شهروند و تهدید وی برای ارسال فیلم به رسانه‌های دشمن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهروند نیز بدون اینکه کوچکترین حاشیه‌ای به وجود بیاید، از این افراد و اتومبیلشان تصویر می‌گیرد و همان ساعت برای سامانه دادسرای ارشاد ارسال می‌کند.

با انتشار فیلم ارسالی این فرد فریب‌خورده در یکی از صفحات اینستاگرامی دشمن موسوم به مصی علینژاد، در کمتر از 10 ساعت و در ساعات پایانی روز چهارشنبه، این فرد توسط نیروهای پلیس امنیت و اطلاعات ناجا دستگیر می‌شود.

فردی که فیلم را برای صفحه علینژاد ارسال کرده، ضمن ابراز پشیمانی، اعلام می‌کند که افرادی مثل علینژاد مزدورانی هستند که خودشان با خیال راحت آن سوی دنیا نشسته‌اند و با سواستفاده از دختران جوان، از آنها در جهت اهداف دشمن استفاده می‌کنند.

طی روزهای اخیر، رئیس دادگاه انقلاب اعلام کرده بود متخلفینی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و منتشر کنند و یا آن را به افراد یا رسانه‌های دشمن ارسال کنند، مشمول ماده 508 قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ده سال حبس برایشان در نظر گرفته می‌شود.

براساس قانون، فیلمبرداری در سه مورد جرم است: یکی از این موارد استحکامات نظامی است، دیگری فیلمبرداری از حریم خصوصی و سومی، فیلمبرداری به قصد همکاری با دولت متخاصم است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)