Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@06:31:35 GMT

۷ نفر در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۸۰۶۱

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای سال جاری ۷ نفر در حرم مطهر رضوی مسلمان شدند.

به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۷ نفر در حرم مطهر رضوی مسلمان شدند که این افراد شامل یک مرد از روسیه، یک زن از تایلند، یک زن از سوئد، یک مرد از هندوستان، یک مرد از کانادا، یک زن از افغانستان و یک مرد از ژاپن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: این افراد با مراجعه حضوری در مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی طی مراسمی شهادتین را بر زبان آورده و مسلمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین مورد از مسلمان شدگان، مربوط به دیروز و تشرف به اسلام یک جوان ۲۱ ساله تاریخ‌دان از کشور ژاپن بود که پس از تحقیقات فراوان در حرم مطهر رضوی مسلمان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی تشرف به اسلام فردین فرمند شورای نگهبان احسان دلاویز صدور حکم قصاص نجفی حسین آهی هادی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد