Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس از احتمال برگزاری نشست مشترک دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا با وزیر کشور در روزهای آینده خبر داد. ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست اخیر دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب با وزیر کشور، گفت: پیش از این رحمانی‌فضلی وزیر کشور جلسه‌ای با دبیران احزاب اصولگرا داشت و پس از آن قرار شد که جلسه‌ای نیز با اصلاح‌طلبان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک حزب اصلاح‌طلب: آقای جهانگیری! مبارزه با فساد با شعار ممکن نیستبحثی درباره سرلیستی موسوی‌لاری در جبهه اصلاح‌طلبان مطرح نشده استاصلاح‌طلبان و «راه طی‌شده» بازرگان؛ چگونه تحریم انتخابات به سقوط می‌انجامد؟

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تبادل نظر شد، افزود: دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب گلایه‌های که درباره انتخابات وجود دارد را به وزیر انتقال دادند و رحمانی‌فضلی نیز به این گلایه‌ها پاسخ‌ داد.

نماینده تهران در مجلس با اعلام اینکه عمده گلایه‌های که اصلاح‌طلبان در این جلسه مطرح کردند، درباره نوع برخورد شورای نگهبان با اصلاح‌طلبان و عدم تائید کاندیداهای آنها بود، اضافه کرد: دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب بر این موضوع تاکید داشتند که برای تائید صلاحیت کاندیداها مرجع استعلامات مراجع چهارگانه باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه دبیران احزاب اصلاح‌طلب در این جلسه درباره نحوه فعالیت هیئت اجرایی وزارت کشور در انتخابات پیش‌رو  بحث‌های مطرح کردند، اظهار داشت: یکی از بحث‌های که در این جلسه مطرح شد درباره الکترونیکی شدن انتخابات پیش‌رو بود که وزیر کشور اعلام کرد در حال فراهم کردن زیرساخت‌ها هستیم.

حضرتی با تاکید براینکه دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب درباره اشکالات موجود در قانون فعلی انتخابات موضوعاتی  را مطرح کردند، گفت: وزیر کشور نیز توضیحاتی درباره نحوه برگزاری انتخابات پیش‌رو و ابهاماتی که دبیران کل اصلاح‌طلب مطرح کردند، ارائه کرد.

وی با اعلام اینکه قرار بر این شد تا جلسات دیگری نیز در همین راستا برگزار شود، افزود:احتمالاً در روزهای آینده احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب نشست مشترکی با محوریت انتخابات با وزیر کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

 

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصلاح طلب الیاس حضرتی مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب الیاس حضرتی مجلس دهم احزاب اصلاح طلب الیاس حضرتی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند