Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عبدالمجید اجتهادی مدیر کل حوزه قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: ورودی پرونده‌های مربوط به کشفیات به تعزیرات ۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است و رسیدگی به این پرونده‌ها نیز ۲۶ درصد رشد داشته است.

او افزود: بررسی ۴۷ درصد پرونده‌های ما با ارزش بیش از یک میلیارد ریال افزایش پیدا کرده و در بحث وصولی اجرای احکام در پرونده‌ها ۹۶ درصد افزایش داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل حوزه قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی گفت: خودرو‌های لوکس در انبار اموال تملیکی در حال نگهداری هستند.

اجتهادی تصریح کرد: ابتدا بحث امحاء خودرو‌ها مطرح بود و در نهایت تصمیم به باز صادرات این خودرو‌ها گرفته شد، اما به دلیل وجود برخی از مشکلات اکنون در انبار اموال تملیکی نگهداری می‌شوند.

او افزود: در بحث کشف قاچاق خروجی، فرآورده‌های نفتی در صدر پرونده‌ها قرار دارند و در پرونده کالا‌های ورودی نیز بیشترین کشفیات مربوط به منسوجات و پوشاک می‌شود.

مدیر کل حوزه قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درخصوص ارز دیجیتال نیز پرونده‌های متعددی وارد شعب شده است.

اجتهادی تصریح کرد: دستگاه‌های ماینر به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و پرونده‌های آن‌ها در حال رسیدگی است.

او افزود: بخشی از تلفن‌هایی که توسط دادستانی ضبط شده اند، قاچاق بودند و بخشی نیز به دلیل گرانفروشی کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد