Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس با اشاره به اینکه برای بازسازی راههای آسیب دیده از سیل مشکل اساسی نداریم،گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان از منابع داخلی تامین اعتبار شده است. از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده ۲۰ میلیارد تومان مربوط به استان گلستان بوده که به کشاورزان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، برنامه شب گذشته (سه شنبه 15 مرداد) تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده کشور بود که مسئولان از بخش های مختلف به ارائه توضیحات خود در این زمینه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

استاندار گلستان نیز در این برنامه خبری درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده این استان گفت: در سیل  اخیر  300 کیلومتر از راه استان و 587 ابنیه آسیب جدی دیده بود اما اکنون راهها باز است.

 

«هادی حق‌شناس» با بیان اینکه در راستای بازسازی مناطق سیل زده این استان 54 نقطه آسفالت و  زیرسازی انجام شده است، گفت: در 20 نقطه هم تا پایان هفته آسفالت و زیرسازی ها به پایان می رسد.
 
 

وی با اشاره به اینکه در بخش راه مشکل اساسی نداریم، گفت: 110 میلیارد تومان از منابع داخلی تامین اعتبار شده است. از 50 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده 20 میلیارد تومان مربوط به استان گلستان بوده که به  کشاورزان پرداخت شده است.

 

حق شناس درباره اقدامات انجام شده برای بازسازی بخش های کشاورزی استان گلستان گفت: در بخش کشاورزی 610 میلیارد تومان و در بخش راه 370 میلیارد تومان از سیل آسیب دیده است.

 

وی افزود: در بخش کشاورزی، راه، آب و برق، حجم خسارت ها هزار و 600 میلیارد تومان است و در بخش زیرساخت ها تقریبا نیمی از اعتبارات تامین و پرداخت شده است.

 

استاندار گلستان در پایان صحبتهایش در برنامه تیتر امشب درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی در بخش عمرانی این استان گفت: در بخش عمرانی مجموعا 872 میلیارد تومان تامین اعتبار و پرداخت شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار ازدواج خبرگزاری شبستان ازدواج آسان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه شهرستان دزفول دزفول شیراز خراسان جنوبي سیل گلستان خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد