Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدارسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: المپیک ورزش دانش‌آموزی در سال ۲۰۲۰ در توکیو ژاپن برگزار می‌شود و امیدواریم ورزشکاران ایرانی نتایج بسیار خوبی در این رقابت‌ها کسب کنند. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین بابویی عصر امروز  در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به میزبانی اصفهان اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر ورزش دانش‌آموزی تاکید داشته‌اند و وظیفه اصلی مسئولان ورزش را ایجاد پویایی و نشاط در ورزش کشور برشمرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته برنامه‌های خود را بر اساس برنامه‌های تحول سند بنیادین انجام داده و عملکرد هیئت‌های استانی را مورد بررسی قرار دادیم. چندین جلسه هیئت رئیسه در فداراسیون برگزار شد تا تصمیمات لازم در این نشست‌ها برای ورزش دانش‌آموزی اتخاذ شود.

رئیس فدارسیون ورزش دانش‌آموزی بیان کرد: کلاس‌های مربیگری و داوری در سطح کشور، برگزاری مجامع هیئت‌های دانش‌آموزی در کشور، نشست‌های تخصصی کمیته استعدادیابی فدارسیون و حضور در مجمع فدارسیون بین‌المللی مدارس جهان از برنامه‌های فدارسیون در سال اخیر بوده است.

وی در ادامه گفت: همکاری با فدارسیون دو و میدانی برای اعزام ورزشکاران به رقابت‌های کرواسی، برگزاری اردوی‌های منظم تیم فوتسال دانش‌آموزی کشور، حضور در جلسه هیئت اجرایی کمیته المپیک که در این نشست برگزاری رقابت‌های المپیک دانش‌آموزی کشوری به تصویب رسید، از دیگر برنامه‌های فدراسیون در سال اخیر بوده است.

اردبیل| استعدادهای برتر ورزش دانش‌‌آموزی به تیم‌های ملی معرفی می‌شوندبانک اطلاعاتی استعدادهای ورزش دانش‌آموزی کشور تدوین می‌شودامضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی

بابویی به دیگر برنامه‌های فداسیون دانش‌آموزی اشاره و بیان کرد: افتتاح موزه علمی دانش‌آموزی، انتصاب روسای مختلف کمیته‌های فدراسیون، برنامه‌ریزی جهت برگزاری رقابت‌های دانش‌آموزی کشور، برگزاری رقابت‌های دهه فجر و تعامل با فدارسیون‌های مختلف جهت توسعه ورزش دانش‌آموزی از دیگر اقدامات فدارسیون ورزش دانش‌آموزی در سال گذشته بوده است.

وی در ادامه به برنامه‌های این فدارسیون در سال آینده نیز اشاره و بیان کرد: فدراسیون دانش‌آموزی باید به عنوان مرجعی مطمئن در ورزش کشور شناخته شود و افزایش مشارکت دانش‌آموزان در مسابقات در رویداده‌های ورزشی ملی و بین‌المللی و توانمندسازی نیروی انسانی موثر در تحقق اهداف فدارسیون از برنامه‌های فدارسیون در سال آینده است.

رئیس فدارسیون ورزش دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی استعدادیابی و کشف پرورش استعداد‌های ورزشی، توسعه مشارکت‌های مردمی و ملی، گسترش فناوری اطلاعات، ارتباطات رسانه‌ای و توسعه استقرار ساختاری، تشکیلاتی، مالی و اداری فدارسیون از طریق هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی و ارتباطات بین‌المللی از برنامه‌های فدارسیون در سال آینده است.

وی در پایان گفت: المپیک ورزش دانش‌آموزی در سال  2020 در توکیو ژاپن برگزار می‌شود و امیدواریم ورزشکاران ایرانی نتایج بسیار خوبی در این رقابت‌ها کسب کنند.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه «ایرانی پهلوان» با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ایرانی پهلوان به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در میدان تاریخی امام (ره) و با حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اصفهان روبه‌رو شد.

وی افزود: در ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان تلاش بر این بود تا وجه پهلوانی ورزشکاران اصفهان در یک مکان تاریخی و پر مخاطب به نمایش گذاشته شود که این تلاش‌های بی‌وقفه با تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی مثمر ثمر واقع شد.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه پهلوان ایرانی گفت: با توجه به هم‌زمانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته فرهنگی اصفهان، سعی بر این شد تا رشته‌های ورزشی‌ای که ریشه تاریخی و فرهنگی اصفهان را در بطن خود جا داده‌اند، در منظر عموم به نمایش گذاشته شوند تا شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این شهر، به تاریخچه عظیم ورزشی شهر اصفهان پی ببرند و بتوان نهال شجاعت، انسانیت و میهن‌پرستی که اصلی‌ترین خصلت پهلوان است را در قلب آن‌ها نهادینه کرد.

رویگری با اشاره به دستاورد ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان و ایجاد فضایی شاد در میدان تاریخی (ره) بیان کرد: در زمان برگزاری این ویژه‌برنامه، شور و حال بسیار شادی فضای میدان تاریخی امام (ره) را پر کرده بود، همچنین حضور پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های ورزشی نیز موجب ایجاد انگیزه رشادت و پهلوانی در نوجوانان شد.

وی با اشاره به تنوع رویدادها و برنامه‌های ورزشی در نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیران گود، مسابقات مینی‌گلف و رویداد پیاده‌روی سحرخیزان اصفهان از جمله سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری است که شهروندان اصفهانی برای دستیابی به زمان و مکان دقیق این برنامه‌ها و رویدادهای دیگر، می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://shahrvt@ از اخبار مطلع شوند.

کد خبر 748810

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان