Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:10:32 GMT

عبدی: 26 موقعیت داشتیم، 3 گل زدیم!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۱۹۲

عبدی: 26 موقعیت داشتیم، 3 گل زدیم!

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان صبح امروز در کنفرانس خبری در سالن اجتماعات کمپ تیم های ملی از عملکرد خود در تیم ملی نوجوانان دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدی که در تورنمنت چین و هم چنین کافا نتایج خوبی به همراه تیم ملی نوجوانان نگرفت کنفرانس خبری اش را این گونه آغاز کرد: کار را ۲۷ اسفند شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا با چند باشگاه هماهنگی های لازم را انجام دادیم و با مربی‌های زیادی صحبت کردیم. ما این کار را تا ۱۲ فروردین بدون تعطیلی انجام دادیم. بعد از آن اردویی نداشتیم و بیشتر سعی کردیم بازیکنان را بشناسیم. ما در این مسیر هم‌چنین از نظر مربیان برای شناخت بازیکنان استفاده کردیم. یکی از این تیم‌ها باشگاه استقلال بود. تیم‌هایی مثل مقاومت، سایپا و پیکان به ما مشاوره دادند. از آقای یاوری هم مشاوره گرفتیم. در سه سری اردوهای انتخابی برگزار کردیم. در اردیبشهت‌ماه در ۲ اردو توانستیم بیش‌ از ۲۰۰ بازیکن را زیر نظر بگیریم؛ بازیکنانی که فدراسیون رصد کرده و بازیکنانی که از باشگاه‌ها به ما معرفی شدند. فوتبالیست ها در اردوهای شبانه روزی مشارکت داشتند. با توجه به اینکه سن آن‌ها ۱۵ سال است و این خیلی مهم است کاری کنیم که از نظر اجتماعی هم روند عادی‌شان را طی کنند.

 

حسین عبدی صحبت هایش را این چنین ادامه داد: قرار ما این بود که از ۶ تیر ماه تیم ۳۳ نفره‌مان را تشکیل بدهیم. در ۶ تیرماه دو دعوت‌نامه داشتیم. یک تورنمنت در چین و دیگری تورنمنت تاجیکستان. بعضی‌ها تصور کردند که ما در تورنمنتی که شرکت کردیم مسابقات اصلی بوده است. در اردوی چین در دو هفته تلاش کردیم شناخت‌مان را از بازیکنان بیش‌تر کنیم. دو تیم شدیم. یک تیم به چین رفت و تیم دیگری به "کافا". فواید این کار این بود که ما توانستیم حدود ۴۰ نفر را در بازی‌های بین‌المللی بسنجیم و به آن‌ها تجربه بازی‌های بین‌المللی بدهیم. این بزرگ‌ترین دستاورد بود. در تورنمنت چین ما ۳ بازی انجام دادیم. در بازی با مالزی بازیکنان کارهایی که ما می‌خواستیم را انجام دادند و در غافلگیری گل خوردیم. کره شمالی هم یکی از بهترین تیم‌هایی بود که من دیده‌ام. تیم چین با این همه جمعیت از تیم‌هایی است که به آینده نگاه دارد و می‌خواهد خودش را به کره جنوبی و ژاپن برساند. تصوری که از هند و بنگلادش و دیگر تیم‌های ضعیف در بزرگسالان دارید در تیم‌های نوجوانان نیست. این‌ها هر ساله تورنمنت های زیادی برگزار می‌کنند تا تجربه بازیکنان‌شان را بالا ببرند. بعد از این که به تاجیکستان رسیدیم در بازی اول خیلی خوب بودیم. دیدگاه من این است که باید در این سن تغییراتی انجام بدهیم که در آینده کارساز باشد. ما ۲۶ موقعیت داشتیم و ۳ گل زدیم. تیم ازبکستان هم یکی از ۸ تیمی است که فکر می‌کنم به دور بعدی راه پیدا کند. ولی ما دو بر یک برنده شدیم. با تجربه کم بازیکنان اما بازی را خوب اداره کردند. در بازی با افغانستان شاید در ۷۰ دقیقه بازی فکر می‌کنم ۶۰ دقیقه بازی دست ما بود. در بازی فوتبال شاید هر آن چیزی که شما می خواهید رخ ندهد. اتفاقات در هر سطحی از فوتبال می تواند بیفتد. تیم افغانستان با یک شوت توانست ما را ببرد. بازیکنان ما تجربه به دست آوردند. این بازی رسمی نبود و ما در این بازی دوستانه توانستیم تجربه‌هایی به دست بیاوریم

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه صحبت هایش گفت: در بازی با تاجیکستان جمع کردن بازیکنان از نظر انگیزشی خیلی سخت بود. در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم تیم حریف فقط دفاع می‌کرد. در بازی آخر تیمی را که توانسته بود با افغانستان مساوی کند شکست دادیم. ما در همه بازی‌ها موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم اما موقعیت‌های کمی به حریف می‌دادیم.

 

وی ادامه داد: سیاست بر این بود که ما تمام بازیکنان را در بازی‌های بین‌المللی ارزیابی کنیم و آن‌ها را انتخاب کنیم. اردوی جدید ما از دیروز شروع شد و تا ۲۷ مرداد ادامه دارد. دوباره از ۳۰ مرداد تا ۶ شهریور اردویی خواهیم داشت و ۳۳ بازیکن را زیر نظر می‌گیریم. در هر صورت احساس من این است هر دو تیم ما می‌توانند به تیم اول بیایند ولی ظرفیت ما برای بازی‌های ابتدایی ۲۳ نفر است. می‌خواهیم در بازی‌های رسمی مسابقات بهتری را برگزار کنیم. تصور مردم نسبت به بنگلادش و میانمار و ویتنام چیست؟ این که احساس کنیم که تیمی مثل افغانستان در جای خودش نشسته است و تلاشی نمی کند اشتباه است. چین چه کاری دارد می‌کند؟ همه مربیان نگاه‌شان این است که به آینده نگاه کنند و فقط به نتیجه در رده‌های پایه در بازی‌های دوستانه توجه نکنند.

 

حسین عبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن