Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید پرسا ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی شهرداری سمنان، ضمن بیان اینکه خیابان امام خمینی (ره) یکی از بافت‌های قدیمی و تاریخی سمنان است، اظهار داشت: فاز دوم پروژه جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه خیابان امام خمینی (ره) یکی از اصلی‌ترین مراکز تجاری و تاریخی سمنان به شمار می‌رود، افزود: این طرح در راستای زیباسازی شهر سمنان و احیای بافت‌های تاریخی این منطقه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان امام خمینی (ره) سمنان پیاده محور می‌شود

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه سال گذشته فاز اول این پروژه اجرا شد، تصریح کرد: هشت باب مغازه از سمت چهارراه مازندران تا بازارچه مهرگان در فاز اول این پروژه سامان‌دهی شد.

پرسا با بیان اینکه برای اجرای این طرح تاکنون سه میلیارد ریال اعتبار اختصاص‌یافته است، اضافه کرد: فاز دوم این پروژه از بازارچه مهرگان تا میدان شریعتی در جبهه شمال و جنوب اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل اهالی و کسبه این منطقه با شهرداری سمنان تصریح کرد: با اجرای این طرح خیابان امام خمینی (ره) سمنان پیاده محور خواهد شد و این در حالی است که فضایی به عرض هفت متر برای ورود و خروج خودروهای اضطراری در پروژه کف سازی خیابان امام تعبیه می‌شود.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان از جداره سازی دیواره‌ها، نورپردازی دیواره‌ها نیز خبر داد و گفت: با صدور مجوز شورای ترافیک شهرستان سمنان برای پیاده محور کردن خیابان امام سمنان، این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 4692555

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سمنان بافت تاریخی سمنان روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی آغاز احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد به طول سه کیلومتر و ۲۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مراسم کلنگ‌زنی احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد امروز صبح با حضور مسئولان شهری و شهرستانی شروع و کلنگ‌زنی شد.

اجرای این پروژەی مهم عمرانی و ترافیکی در راستای تسهیل در تردد شهروندان با هدایت به مسیرهای احداثی توسط شهرداری مهاباد حائز اهمیت است که یکی از شیوه های موثر برای حل مشکل ترافیک در شهر مهاباد ایجاد رینگ ارتباطی در دسترسی به مناطق مختلف شهر است که با اقدامات اخیر مدیریت شهری در احداث چندین کمربندی دسترسی این مشکل حل خواهد شد.

احداث این کمربندی از آپارتمانهای ٤٨٠ واحدی فجر آغاز و تا میدان جدیدالاحداث در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و از محل میدان احداثی به طرف میدان نور (پیام نور) به طول هزار متر خواهد بود که شهرک فجر و سیدآباد را به منطقه بهارستان وصل می کند.

همچنین از محل میدان احداثی بالادست شهرک فجر بە طرف شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود که مناطق شرقی شهر از جمله بهارستان، شهرک فجر، سیدآباد و زمین‌های شهرداری را به کوی دانش در شهرک کارمندان متصل خواهد کرد.

کد خبر 749492

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش