Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:37:03 GMT

احتمال عدم حضور مسی در اولین بازی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۴۸۱

احتمال عدم حضور مسی در اولین بازی بارسلونا

با توجه به صحبت‌های ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، احتمال حضور مسی در ترکیب بارسا در اولین بازی این تیم در فصل جدید لالیگا پایین به نظر می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا درباره لیونل مسی، ستاره بزرگ این تیم در آستانه اولین دیدار بارسا در فصل جدید لالیگا که فردا جمعه در مقابل اتلتیکو بیلبائو برگزار خواهد شد، نشان می‌دهد که احتمال حضور مسی در این بازی پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسی روز چهارشنبه در تمرین بازیکنان بارسلونا به همراه هم‌تیمی‌هایش تمرین نکرد به صورت جداگانه به تمرین پرداخت. ستاره بزرگ آرژانتینی هفته گذشته در تمرینات بارسا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده و به همین علت در آخرین تمرین بارسا جداگانه تمرین کرده است.

 

مسی به دلیل حضور در کوپا آمه‌ریکا با پیراهن آرژانتین اوایل ماه آگوست به اردوی بارسا ملحق شد ولی چیزی نگذشت که تمرینات او در این تیم متوقف شد. لئو نتوانست در تور آمریکای بارسا شرکت کند و هفته گذشته دو مسابقه دوستانه مقابل ناپولی را از دست داد.

 

حالا والورده سرمربی بارسا می‌گوید حاضر نیست با استفاده عجولانه از مسی دست به ریسک بزند. والورده در این باره گفت:" ما درباره هیچ بازیکنی دست به ریسک نمی‌زنیم، چه رسد به اینکه آن بازیکن لیونل مسی باشد. باید ببینیم لئو در تمرین بعدی چه وضعیتی دارد ولی او نه با تیم کار کرده و نه در بازی‌های دوستانه با تیم بازی کرده".

 

سرمربی بارسا در ادامه گفت:" ریکاوردی فردی انجام دادن با بازی در یک مسابقه فرق دارد. روند ریکاوردی مسی خوب پیش می‌رود ولی ما باید تا جلسه تمرینی آخر منتظر بمانیم".  

 

 

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا