Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:28:51 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه برای مسئولان نظام است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۴۱۳

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه برای مسئولان نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار  محمد شاهرخی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین که با حضور جمعی از دانشجویان در مجتمع فرهنگی دانشجویی شهید حسن طهرانی مقدم برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم این مکان به نام مقدسی که نامی از شهید طهرانی مقدم در آن عنوان شده، تاسی پیدا کند و دانشجویان در راستای رسالت بزرگ تعمیق ارزش های بنیادی و اسلامی انقلاب کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عنوانی که برای این ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی درنظرگرفته شده بسیار ارزشمند است چرا که از یک شهید نام آشنا و تاثیرگذار برگرفته شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: باید بیانیه گام دوم را مطالعه کنیم و اجازه ندهیم این بیانیه و صحبت های رهبری در آن به فراموشی سپرده شودچراکه گاها تدابیری که سیاست های کلی نظام بیان می شود، بعد از مدتی به فراموشی سپرده می شود؛ این فراموشی ضرر و خسارت برای کشور را به همراه دارد.

شاهرخی اضافه کرد: تمام مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی ناشی از عدم عمل به وصیت نامه امام راحل و عدم توجه به رهنمودهای آن است.

وی اضافه کرد: منشور روحانیت امام راحل را در نظربگیریم که در این منشور، سیاست های کلی نظام را عنوان کردند؛ امروز نیز نیازمند توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: این بیانیه چراغ پیش روی مسئولان نظام است و برای آنها تعیین تکلیف می کند.

شاهرخی با اشاره به ویژگی های شهید طهرانی مقدمی یادآور شد: نقش شهید طهرانی مقدم در پیشرفت صنایع نظامی به ویژه موشکی انکارناپذیر است و این شهید عنوان می کند که: «موشک دیر یا زود ساخته می شود و مهم نیست و مهم این است که چگونه به آن برسیم»؛ ما باید بتوانیم فرهنگ توجه به این ویژگی را به مدیران آینده انتقال دهیم و اگر  سازو کار رفتار مدیریتی این گونه شد، مسلما موفق خواهیم شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: شهید با تمام وجود به جمله «ما می توانیم» باور داشت؛ مسئولیت آینده کشور در دست دانشجویان است و اگر به ما می توانیم باور داشته باشیم رشد خواهیم کرد.

شاهرخی ادامه داد: این همان حلقه مفقودی مدیران کشور است که نسبت به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی باور ندارند و بخشی از مشکلات کشور نیز برگرفته از این امر است چراکه هرجا که ظرفیت های داخلی تکیه کردیم، در قله قرار گرفتیم.

وی گفت: شهید طهرانی مقدم اعتقاد داشت که در انجام امور باید به ائمه اظهار متوسل شد و ما نیز باید به این امر توجه کنیم.

کد خبر 4695699

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب محمد شاهرخی بسیج دانشجویی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم

حکومت طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی مجاهدین در افغانستان اعلام کرد برای حفظ دستاوردهای جهاد مردم این کشور تلاش می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، حکومت طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت 8 ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی مجاهدین بر حکومت کمونیستی در افغانستان نوشت «سی و دومین سال پیش در چنین روزی، پس از 14 سال مبارزه پدیده شوم کمونیسم و در کنار آن شوروی در کشور ما شکست خورد و ملت مجاهد افغان توانست آخرین اداره کمونیستی را سرنگون و کشور را به گونه کامل آزاد سازد».

بیانیه افزود: «هشتم ثور 1371 هـ ش روز کامیابی و آزادی مردم افغانستان است که قربانی‌های ملت مجاهد نتیجه داد و مردم و کشور ما از شر هیولای کمونیسم نجات یافتند».

حکومت طالبان همچنین در این بیانیه کودتای کمونیستی 7 ثور در سال 1357 را نیز روز سیاه افغانستان نامید و تأکید کرد: «کشور ما پس از 20 سال جهاد از یک اشغال دیگر نیز آزاد شد و نظام اسلامی برقرار گردید، بنابراین امارت اسلامی با تمام توان تلاش می‌کند تا  ثمره قربانی‌ها و مبارزات چندین ساله ملت ما یکبار دیگر ضایع نگردد و نظام اسلامی را که آرمان شهدا است، به گونه کامل نافذ می‌کند».

گزارش تسنیم| «هشتم ثور»؛ شیرینی که با اختلاف به کام مردم افغانستان تلخ شد«8 ثور» روزی پر افتخار در تاریخ افغانستان

کودتای هفتم اردیبهشت توسط حزب دموکراتیک خلق افغانستان منجر به روی کار آمدن حکومت کمونیستی در این کشور شد. حکومت کمونیستی که برای تحمیل عقاید الحادی و مارکسیستی بر مردم افغانستان تلاش می‌کرد، اما با واکنش جدی مردم روبه‌رو شد و رفته‌رفته قیام‌های مردمی در این کشور شکل گرفت.

وقتی نظام «داوود خان» براثر کودتای کمونیستی سقوط کرد و چپی‌ها به قدرت رسیدند، با شکل‌گیری آهسته‌آهسته مقاومت در برابر آن‌ها، سربازان روس برای حمایت از نظام دست‌نشانده‌شان وارد افغانستان شدند.

در نهایت مردم متدین افغانستان پس از 14 سال جنگ و مقاومت، حکومت کمونیستی و ابرقدرت تا دندان مسلح را شکست دادند و هشتم ثور سال 1371 نیروهای مجاهدین آخرین سنگر حکومت کمونیستی در کابل را تصرف کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد