Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@00:06:23 GMT

ترامپ به سربازان افسرده کتامین می دهد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۶۷۳

ترامپ به سربازان افسرده کتامین می دهد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از «هلث»، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی دستوری عجیب، مقدار زیادی کتامین برای کهنه سربازان دچار افسردگی حاد در ارتش سفارش داده است. رئیس جمهور ایالات متحده به سازمان VA دستور داد که مقدار زیادی از اسپری بینی جنجالی جدید را خریداری کنند. این آژانس می گوید پس از کسب اطلاعات بیشتر، ترکیب این دارو را در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق دستور ترامپ، دولت "مقدار زیادی" از داروی اسکتامین که از مشتقات کتامین است را خریداری می کند. اگرچه کتامین به عنوان یک توهم زای تفریحی شناخته می شود ، اما ترامپ ادعا کرده که این مشتق جدید اسپری بینی برای کهنه سربازان مبتلا به افسردگی شدید سودمند خواهد بود.

وی هنگامی که کاخ سفید را برای شرکت در کنفرانس کهنه سربازان در کنتاکی ترک می کرد ، به خبرنگاران گفت که وی به وزارت امور سربازان دستور داده تا خرید بزرگی انجام دهد - مهمترین تصمیمی که اخیراً توسط پزشکانی که فرمول بیمارستان ها را مدیریت می کنند ، تهیه شده و تجویز می شود.

ترامپ گفت: "اکنون محصولی جدید توسط شرکت جانسون و جانسون تولید وعرضه شده است که دارای یک اثر فوق العاده مثبت - ولو بسیار کوتاه مدت، اما با این وجود مثبت بر روی افراد است.

البته شواهد موجود خلاف صحبت ترامپ هستند. مطالعات محدود و مروری که از طرف سازمان غذا و دارو بر روی اسکتامین انجام شده، نتایج متفاوتی را نشان داد و بسیاری از دانشمندان مطمئن نیستند که آیا این دارو واقعاً مؤثر و بی خطر باشد. هفته گذشته ، این آژانس گزارشی را منتشر کرد مبنی بر این که داروی مذکور به هیچ عنوان بهتر از دارونماهای دیگر نیست.

علیرغم فشارها برای رسیدگی بهتر و درمان افسردگی منجر به خودکشی در نظامی ها ، هیئت مشاوره پزشکی VA در ماه ژوئن به مخالفت با قرار دادن استامین در لیست داروهایی که سیستم بیمارستان در فرمول خود رای داده بود با این وجود طبق دستور جدید امکان استفاده حداکثری از استامین در سربازانی که قبلاً به آزمایشات کافی سایر درمان های موجود برای افسردگی، پاسخ اساسی نداده اند ، فراهم خواهد آمد.

لازم به ذکر است که نرخ خودکشی در بین سربازان و کهنه سربازان ارتش آمریکا سالانه حدود 50 درصد بیشتر از کسانی است که هرگز در ارتش نبوده اند.

انتهای پیام/

159 / 159

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند

براساس گزارش‌ها، فرانسه اولین گروه از نیروهای خود را به طور رسمی به اوکراین اعزام کرد. آنها در حمایت از تیپ مکانیزه ۵۴ مستقل اوکراین در «اسلاویانسک» مستقر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت «ای‌پی‌ای» به نقل از «ایژیا تایمز» گزارش داد سربازان فرانسوی از هنگ ۳ پیاده‌نظام فرانسه که یکی از عناصر اصلی لژیون خارجی فرانسه (Légion étrangère) است، گرفته شده‌اند.

تعداد نیروهای اولین گروه از سربازان فرانسوی حدود ۱۰۰ نفر است. این تنها اولین مرحله از حدود ۱۵۰۰ سرباز لژیون خارجی فرانسوی است که قرار است به اوکراین برسند.

این نیروها مستقیما در یک منطقه جنگی فعال مستقر شده‌اند و قصد دارند به اوکراینی‌ها در حوزه مقاومت در برابر پیشروی‌های روسیه در دونباس کمک کنند. ۱۰۰ نفر اول متخصص توپخانه و مراقبت هستند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود