Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از خیرین و نیکوکاران، مرکز نیکوکاری«شهید محسن حججی» مسجد امام حسین(ع)کوی فرهنگ افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان امروز در افتتاح این مراکز نیکوکاری گفت: مراکز نیکوکاری حلقه اتصال بین نیازمندان و اغنیا محله هستند  به همین دلیل تا بحال 42 مرکز نیکوکاری در استان زنجان افتتاح و در چهار ماهه اول سال جاری بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق کمک‌های خیرین و نیکوکاران جذب و بین نیازمندان محله توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«هدایت صفری» ادامه داد: سال گذشته بیش از 9 میلیارد و 228 میلیون تومان کمک های خیران ونیکوکاران جمع آوری و دربین نیازمندان محلات مراکز نیکوکاری توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری یک واحد مردمی کمیته امداد امام (ره)است که در سطح محلات و یا روستاها تشکیل و در جهت توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات به محرومین تحت نظارت این نهاد فعالیت می‌کند.

 

این مقام مسئول افزود: شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار از جمله خیرین به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومین،طراحی و استقرار مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز بر محله و با محوریت مساجد، برون سپاری و توسعه خدمات رسانی به محرومین، ایجاد همبستگی، توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری ،پیشگیری وکاهش آسیب های اجتماعی  از جمله اهدافی است که این مراکز دنبال می کند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد 55 مجوز بهره برداری از مراکز نیکوکاری صادر شده است، افزود: تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری به 110 مرکز خواهد رسید.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید غدیر روز جهانی مسجد شیراز مسجد روز جهانی مساجد مساجد اردبیل شبستان یزد مسجد امام حسین ع کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)