Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی بیشتر ما با مجموعه‌ای از اتفاقات و موقعیت‌های روزمره و تکراری محاصره شده است. طوری که میان همه احوالات بیرونی و درونی نه چندان خوشایندمان، گاهی هم زندگی می‌کنیم.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، بعضی‌ها فصل پاییز و زمستان و هوای گرفته آن را منشأ افسردگی می‌دانند ولی به نظرم بی‌انصافی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که حس و حال انجام هیچ کاری را ندارید و بدون انجام کاری، احساس خستگی می‌کنید و مدام در فکر کارهای نکرده و راه‌های نرفته‌تان هستید، نمی‌تواند فقط به خاطر فصل باشد. زندگی بیشتر ما با مجموعه‌ای از اتفاقات و موقعیت‌های روزمره و تکراری محاصره شده است. طوری که میان همه احوالات بیرونی و درونی نه چندان خوشایندمان، گاهی هم زندگی می‌کنیم. از شما می‌پرسم؛ میتوانید ناخوشانیدی‌های بیرونی را تغییر دهید؟ اگر جوابتان مثبت است که خوش به حالتان پس چرا افسرده‌اید! اما شما که جوابت منفی است، قبول که نمی‌توانی دنیای بیرون و اتفاقاتش را کنترل کنی ولی خودت را چطور؟!

امروزه کسی در برابر استرس، فشارهای عصبی، اضطراب و مشکلات عاطفی ایمنی ندارد. شبیه یک بیماری مسری که برخواسته از اتفاقات و احوال پیرامون و جامعه‌مان است و نه تنها روح‌مان که جسم ما را هم بیمار می‌کند. اپلیکیشن مشورَپ یک برنامه اندرویدی است که شما را در برابر حال بد این روزهایتان در زندگی اجتماعی، خانوادگی و محیط کار و تحصیل واکسینه می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن مشورَپ میتوانید با روان درمانگرانی در حوزه‌های مختلف مشاوره آنلاین روانشناسی داشته باشید و با مسائل و مشکلات هر روزه‌تان، رقابت کنید. رقابتی که این بار برنده‌اش شما هستید.

مشکلات فردی

گاهی ساده‌ترین مکالمات‌مان با اعضای خانواده یا دوستان به خشم و پرخاشگری ختم می‌شود.  احساس افسردگی یا ناراحتی می‌کنیم و در عین حال بیان احساسات برایمان دشوار است. در چنین مواردی مشاوره آنلاین روانشناسی با یک درمانگر میتواند به ما کمک کند تا ریشه‌های این نوع از برخوردها را پیدا کنیم و با راهکارهای جدیدی برای کنترل خشم، وسواس‌های فکری، استرس، اضطراب، عدم تمرکز، دلیل ترس‌هایمان و.. آَشنا شویم.

 

ازدواج و طلاق

در زندگی تصمیم‌های زیادی می‌گیریم ولی برخی از این تصمیم‌ها دنیای ما را عوض می‌کنند. ازدواج یا جدایی یکی از این تصمیمات هستند. اپلیکیشن مشورَپ زمینه‌ای را فراهم کرده تا بتوانید با مشاوران متخصص در مورد روابط خانوادگی، زندگی مشترک، مسائل و مشکلات جنسی صحبت کنید و با کمک راهنمایی‌های آن‌ها کیفیت روابط‌تان را بهبود دهید.

 

کودکان و نوجوانان

چطور باید با یک نوجوان بد دهن یا عصبی برخورد کرد؟ اگر فرزندتان به شما دروغ می‌گوید یا پنهان کاری می‌کند، ساده‌ترین راه این است که آن را به حال خودش بگذارید و همه چیز را به گردن احوالات سن بلوغش بیاندازید. مشاوره آنلاین روانشناسی با یک درمانگر به شما این فرصت را می‌دهد که عادت‌های سالم زندگی کردن را به فرزندتان یاد دهید. به این ترتیب او  به فردی شاد و مفید، اول برای خودش و بعد برای جامعه‌اش  تبدیل می‌شود.

ما درک می‌کنیم که صحبت کردن درباره ترس‌ها و پنهان‌ترین مشکلات زندگی سخت است. مشاوره آنلاین روانشناسی در اپلیکیشن مشورَپ  راهی ساده و در دسترس برای تجربه یک زندگی بهتر است که خیالتان را از بابت حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی‌تان آسوده می‌کند. برای شروع کافی است اپلیکیشن مشورَپ را دانلود کرده و روی موبایل خود نصب کنید. با مشورَپ برنده یک تجربه شیرین در رقابت زندگی باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشاوره خانواده افسردگی استرس مشاوره ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، چند روز پس از آنکه اعلام شد یک ویژگی هوش مصنوعی چالش برانگیز در موبایل های هواوی عکس ها را به محتوای هرزنگاری تبدیل می کند، اخبار مشابهی درباره اپل نیز منتشر شده است.

طبق گزارش ها اپل ۳ اپلیکیشنی که با عنوان «تولید کننده محتوای هنری» تبلیغ شده اند اما در اینستاگرام با عنوان سایت های هرزنگاری ترویج می شوند و مدعی هستند هرعکسی را رایگان به محتوای غیراخلاقی تبدیل می کنند، حذف کرده است.

این اپلیکیشن ها از هوش مصنوعی مولد برای ساخت تصاویر هرزنگاری جعلی افراد استفاده شده اند. ممکن است از این عکس ها برای آزار، اخاذی و از بین بردن حریم خصوصی افراد استفاده کرد.

نکته جالب آنجاست که این اپلیکیشن ها از سال ۲۰۲۲ میلادی در اپ استور فعال بوده اند. همچنین براساس گزارش مذکور این اپ ها در صورتی اجازه حضور در اپ استور را داشتند که تبلیغات سایت های هرزنگاری را حذف کنند.

با این وجود یکی از آنها تا ۲۰۲۴ میلادی و هنگامیکه گوگل آن را از پلی استور حذف کرد، همچنان چنین تبلیغاتی را نشان می داد.

اکنون اپل تصمیم گرفته تا اپلیکیشن مذکور را از اپ استور پاک کند. اقدام مذکور در زمانی حساس برای اپل انجام شده است. رویدادWWDC۲۰۲۴ اپل قرار است به زودی برگزار شود و همچنین پیش بینی می شود این شرکت از ویژگی های مهم هوش مصنوعی در iOS۱۸ و سیری رونمایی کند.

کد خبر 6091139

دیگر خبرها

  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • پنج راه برای تکمیل «چرخه استرس» و جلوگیری از فرسودگی یا افسردگی
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • از روان تا درمان
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند