Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی زمینه‌ها و شرایط این واگذاری گفت: مرکز علمی کاربردی خبر اردبیل مشمول مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بوده و انحلال این دانشکده ابلاغ شده است، اما تلاش خواهیم کرد با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و تبصره‌های مربوط به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی این دانشکده که به صورت تخصصی نیرو‌های ماهر مورد نیاز جامعه خبرنگاری، عکاسی و روابط عمومی را آموزش می‌دهد را در استان حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: رشته روابط عمومی و تبلیغات مهمترین نیاز دستگاه‌های دولتی برای بیان عملکرد و فعالیت دستگاه‌ها و نیز کارخانجات و حوزه گردشگری برای تبلیغ محصولات تولیدی و خدماتی است و تخصصی شدن مدیران روابط عمومی‌ها و آموزش رشته‌های تخصصی برای این افراد بیش از پیش ضروری است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: دانشکده خبر اردبیل در کنار مجتمع خبرنگاری و خانه مطبوعات، می‌تواند به مجموعه ارزنده فرهنگی در استان تبدیل شود که در کنار آموزش و ارتقاء سطح توانمندی‌های فعالان این حوزه، بخشی از مسائل و مشکلات فرهنگی را نیز ساماندهی کند.

بهنام جو خواستار حمایت‌های دستگاه‌های دولتی از آموزش و ارتقاء سطح علمی مسئولان روابط عمومی‌ها شد و تاکید کرد: توجه به کیفیت فارغ از کمیت و تعداد دانشجویان و ایجاد رشته‌های مورد نیاز استان و نیز استفاده از اساتید مجرب و متخصص باید سرلوحه فعالیت دانشکده خبر اردبیل در تشکل جدید باشد.

او بیان کرد: فارغ التحصیلی در دانشکده خبر نباید مشکلات مربوط به فارغ التحصیلان بیکار را بر دولت تحمیل کند بلکه باید فارغ التحصیلان این دانشکده بعد از فارغ التحصیلی نه تنها مشکل اشتغال نداشته باشند بلکه خود ظرفیتی برای اشتغال دیگر جوانان استان با آموزش‌ها و تخصص‌های لازم باشند.

لطیفی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل نیز گزارشی از فعالیت و مراکز علمی کاربردی فعال استان ارائه کرد و گفت:در حال حاضر ۱۴ مرکز علمی کاربردی در استان فعالیت دارد و مرکز علمی کاربردی شرکت کشت و صنعت مغان که اخیرا" منحل شده است با واگذاری به بخش خصوصی مجدداً احیا می‌شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۱۴ مرکز علمی کاربردی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد