Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور از کمک یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین سلامت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی شهریاری در آیین افتتاح همراه‌سرای بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: وظیفه ما این است که به فقرا و محرومان کمک کرده و در راستای خدمت رسانی به این عزیزان کوشش نماییم. پول فقط برای استفاده و بهره خود انسان نیست، خداوند فرموده افراد متمول وکلای من در روی زمین و فقرا و مستضعفین عیال من هستند و وظیفه وکلای من نیز کمک به عیال من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: میزان کمک‌های مجمع خیرین سلامت کشور به بخش درمان تا سال ۹۶ یک هزار و شش هزار میلیارد تومان بوده است، در سال ۹۷ تصور می کردیم با توجه به مسائل اقتصادی کشور این میزان کاهش یابد در حالی که یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک شد. این امر نشان دهنده همت بلند خیرین است و اینکه مردم و خیرین علی‌رغم تمام مشکلات کار خیر را فراموش نمی کنند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به شناسایی خیرین و اولویت‌ها اظهار کرد: مجمع، خدمت‌گذار خیرین بوده و نقش هدایت کننده، تسهیل گر و یاری دهنده را دارد؛ مثل این همراه سرا که خانواده مرحوم به میزان یک میلیارد تومان در ساخت آن مشارکت کردند.  

شهریاری با بیان اینکه برای توسعه به انسان سالم نیاز داریم،  خاطرنشان کرد: بنابراین حوزه سلامت و بهداشت و درمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: امیدواریم شروع خوب مبارزه با فساد، از سوی قوه قضاییه ادامه یابد؛ چون باعث امیدواری مردم شده و مبارزه با  فساد، رانت خواری، تبعیض و بی‌عدالتی‌ها قطعا تاثیرگذاری بالایی دارد.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با تاکید بر مشارکت زنان در کشور عنوان کرد: اعتقاد داریم که هر جا بانوان وارد کار شده اند، موفق تر از مردان بوده اند؛ چون احساس مسئولیت بیشتری داشته و وقت بیشتری می‌گذارند و کارشان را درست انجام می‌دهند؛ تخلف در حوزه مسئولیت بانوان در زمان تصدی مسئولیت بسیار نادر است. امیدواریم همچون گذشته مشارکت بانوان و جوانان نیز در امور خیریه افزایش یابد.

شهریاری با بیان اینکه باید در زمینه پژوهش، بهداشت و پیشگیری تلاش کنیم، گفت: نباید بگذاریم که مردم بیمار شوند، چون بیماری هزینه‌های زیادی را بر افراد تحمیل می‌کند؛ خصوصا با بیماری‌هایی چون سرطان و یا بیماری‌های نوپدید که نیاز است خیرین تشویق شوند تا به جز کارهای سخت افزاری و فیزیکی در حوزه پژوهش نیز مشارکت داشته باشند. دانشگاه علوم پزشکی بیماری‌هایی که در منطقه شیوع دارد را شناسایی و خیرین در این زمینه کارهای پژوهشی، پیشگیری و بهداشتی انجام دهند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت برای مردم ملموس بوده است و امیدواریم دولت به این طرح کمک کند و به آن منابع مالی تخصیص دهد.

معاون استاندار بوشهر: خیرین به توسعه استان کمک کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط خیران در حوزه بهداشت و درمان گفت: از همه خیرین استان می‌خواهم که در امور خیر حضور داشته و در مسیر توسعه مدیریت استان را یاری کنند.

به گزارش ایسنا، مجید خورشیدی در آیین افتتاح همراه‌سرای بیمارستان شهدای خلیج فارس اظهار کرد: اگر امروز برای زیست و زندگی در مکنت و تمکن مالی فرصتی داریم بهتر است که در راه خیر صرف کنیم و چه بهتر که این امر و قدم خیر در راه بهداشت و درمان و گشایش گرفتاری از گرفتاران نیازمند باشد.

وی ادامه داد: وقتی از کنار بیمارستان امام معروف به بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی پایتخت رد می شویم می بینیم که متاسفانه سالهای سال است هر روزه چادرهای فراوانی در آن مکان دیده می شود و مردم گرفتار آنجا چادر می زنند که آن صحنه زیبنده کشور نیست.

معاون استاندار بوشهر افزود: بزرگی کار در مقام مقایسه مشخص می‌شود و ما به وجود خیرین عزیزمان در استان افتخار می کنیم و خیرینی که سبب این امر خیر شدند و امروز در استان بوشهر و در کنار بیمارستان جامع آن همراه‌سرایی برای پذیرایی از همراه بیماران افتتاح شده است.  

خورشیدی تاکید کرد: از همه خیرین استان می خواهم که در امور خیر حضور داشته و در مسیر توسعه استان کمک کنند؛ به ویژه در امر بهداشت و درمان که به فرمایش نماینده ولی فقیه در بوشهر، زیبنده استان نیست که به رغم قدم های خوبی که در حوزه مراکز بهداشتی و درمانی برداشته شده همچنان از استانداردها و آنچه شایسته مردم باشد عقب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرستان دیلم غالب بخش‌های طرح توسعه و گسترش بیمارستان به دست خیرین در حال انجام است و به وجود چنین خیرین بزرگ و ارزشمندی در استان می بالیم. ان‌شاءلله بتوانیم در کنار اختصاص اعتبارات دولتی و اقدامات خوب انجام شده از بخش خیرین نیز استفاده کنیم.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خيرين سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳