Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مسگرانی روز جمعه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان "آسوریک" با هدف حمایت از تولیدات حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای فیلمسازان استان‌های سراسر کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی در خارج از مرکز، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی و ارتباط هرچه بیشتر مسئولان استانی و ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری‌های دوجانبه در شهر زاهدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک روز ملی سینما به اساتید و هنرمندان سینمایی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال باتوجه به هم زمانی این روز با ایام عزاداری ماه محرم وصفر،هیچ برنامه ای دراین روز نداشته و بزرگداشت روز ملی سینما دربعد از این ایام برگزارخواهدشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد:با پیگیری‌های انجام شده با سازمان سینمایی کشور بزودی دفتر انجمن سینمای جوان درشهرستان زابل ایجاد می‌شود. ‌

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای ایجاد دفتر سینمای جوانان در شهرستان ایرانشهر نیز تصریح کرد: ایجاد دفاتر انجمن سینمای جوان در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان از اولویت‌های اصلی حمایت از حوزه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان است.

مسگرانی بیان کرد:با تجهیز آمفی تئاتر در شهرستان‌های خاش و نیکشهر،سیستم پخش دیجیتال نیز در این مکان‌ها راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه سینما امید در ایرانشهر براساس تفاهم نامه سازمان سینمایی با شهرداری این شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان آماده عملیات عمرانی شده است افزود: یکی دیگر از اموری که در این زمینه پیگیرهستیم ایجاد پردیس سینما امید در شهرستانهای زابل و چابهار تا پایان سالجاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:حمایت زیادی از سوی دفتر سینمای جوان و سازمان سینمایی سالهای گذشته در زمینه ساخت فیلم های کوتاه، مستند و سایر بخش‌ها انجام شده است.

وی به صدور مجوز فیلم سینمایی «لیپار» به کارگردانی حسین ریگی اشاره کرد و افزود: فیلم لیپار در صورت حمایت بنیاد سینمای فارابی،استانداری سیستان و بلوچستان و سایر سازمان‌های متولی می‌تواند با حضور درجشنواره بین المللی فیلم فجر،معرف خوبی برای ظرفیت های خوب این استان باشد.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره سینما زاهدان فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

 رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت:  از ظهر جمعه تا آخر وقت جمعه (۷ اردیبهشت) برای زاهدان و ارتفاعات شرقی استان رخداد رگبار رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. 

علی ملاشاهی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی پرهیز شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری گردد و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.


????«روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان»????

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید