Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:21:44 GMT

انتقاد محمدی از باشگاه سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۱۷۹۲

انتقاد محمدی از باشگاه سپاهان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیرا محمدی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به سیاست‌های این باشگاه انتقاداتی کرد که به شرح زیر است:

با سلام خدمت هواداری سپاهان مخصوصا اون دسته از هوادارایی که زیاد سوال میپرسن که امسال هم سپاهان هستم یا نه؟!

خیلی سعی کردم حرف هایم را نزنم، اما دلم اونقد پر هست که باید بگم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متاسفانه از اون روزی که من رباط صلیبی پاره کردم انقدر پشت سرم حرف بود که توی اون شرایط بد مصدومیت برام جای سوال است که چرا انقد راحت قضاوت شدم.

زمانی که عمل جراحی انجام دادم هیچکس از باشگاه و کادر فنی پیگیر من نبود و نشد زمانی که برای دریافت هزینه عمل خود به باشگاه مراجعه کردم از سوی خانم حقانی سرپرست باشگاه پیشنهادی بمن داده شد تخت عنوان اینکه اگر با سپاهان تمدید نکنم از هزینه‌ی عمل خبری نیست و هزینه ات را پرداخت نمیکنم این حرف را در قالب اینکه این قانون باشگاه است به من گفتند: درصورتی که چنین قانونی در باشگاه نبود و اصلا منظقی نبود چرا که من در حین مسابقه دچار مصدومیت شدم وظیفه هر باشگاهی هست که هزینه جراحی را پرداخت کند، اما خانم حقانی من را تحت فشار قراردادند و برای امسال قرارداد جدید امضا کردم، اما وقتی میخواستند هزینه عمل من را پرداخت کنند تنها یک‌میلیون وششصد تومان از هزینه عمل من پرداخت کردند و من هرچقدر پیگیر این موضوع شدم کسی پاسخگو نبود و‌حتی جواب تلفنم را نمیدهند تا به امروز!
بعد از هفت ماه از جراحی الان که اماده بازی هستم دنبال رضایت نامه خودم از طرف این باشگاه هستم، اما باز هم کسی جواب تلفن من را نمیدهد.

کجای دنیا با بازیکن‌مصدوم چنین رفتاری میکنند؟ باشگاهی که بازیکن فقط در داخل زمین برایش مهم است و بعد از مصدومیت حتی نیم‌نگاهی هم بهش نمیکنند میشه موند و بازی کرد!
درآخر تشکر میکنم از هوادارای سپاهان در پناه حق

بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان ایرن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دشتبانی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از انبارهای ذخیره سیب زمینی اردبیل اظهار کرد: ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی انباری خریداری شده از حدود سه هزار کشاورزان تولیدکننده بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید، پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تعاون روستایی استان تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارهای کشاورزان را از کشاورزان خریداری کرده است، افزود: سیب زمینی‌های خریده شده به کارخانجات تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و قسمتی نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: پیگیری‌های جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از اینکه این مشکل به یک بحران تبدیل شود، بالاخره خرید این محصول شروع شود.

دشتبانی ادامه داد: خرید سیب زمینی در ۶ مرکز خرید با زحمات کلیه عوامل و تلاش‌های کمیسیون خرید مراکز توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی شروع شد و ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6097128

دیگر خبرها

  • هیچ محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی