Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: انتظار ما درخصوص رفع محرومیت فرشید اسماعیلی کاملاً قانونی و منطقی است. تاریخ انتشار: 19:18 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۹۲۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی گفت: پیگیر اعتراض باشگاه استقلال درباره رفع محرومیت فرشید اسماعیلی هستیم و از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار ما کاملاً قانونی و منطقی است. اگر درباره نگاه عادلانه صحبت می‌کنند، اکنون زمانش رسیده که آن را در عمل نشان بدهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: منتظر تجدید نظر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال هستیم و امیدواریم به دور از هیاهو‌ها تصمیم مبتنى بر عدالت و انصاف در این مورد اتخاذ شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر حسین فتحی استقلال تهران دربی 90 لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است