Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج پذیرش نهایی در دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۱۳۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش ‌دوره‌های مذکور از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته‌محل‌های انتخابی ‌و ظرفیت‌های‌ تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته‌شدگان باید برای ثبت‌نام از روز یکشنبه ۳۱ شهریور تا سه‌شنبه ۲ مهر با در دست داشتن مدارک مندرج در این اطلاعیه و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور به موسسات محل قبولی خود مراجعه کنند.

تمام پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه کد قبولی خود مراجعه کنند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری، تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن است.

گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم (برای داوطلبان نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام آموزشی ۳-۳-۶) و یا دیپلم سه ساله نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن و اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است، از دیگر مدارک مورد نیاز است.

گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل) و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند ۳-۲ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مشخص کند (برای برادران)  از جمله مدارک ثبت نام است.

کد خبر 4725040

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان سنجش دانشگاه علمی کاربردی کاردانی فنی حرفه ای پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران سازمان سنجش منصور غلامی دانشگاه تهران دانشگاه علامه طباطبایی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مسعود سلیمانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ثبت نام دانشجویان کنکور 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی  از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند. هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.
وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.
نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند. وی اضافه کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی