Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:48:33 GMT

کوچ صدرنشین لیگ یک از قم به اراک!

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۴۳۸۴

کوچ صدرنشین لیگ یک از قم به اراک!

دیدار تیم خوشه طلایی با شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور احتمالا در اراک برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم خوشه طلایی که به دلیل آماده نبودن استادیوم شهید چمران ساوه بازی های خانگی خود را در استایوم یادگار امام قم برگزار می کرد از این پس قصد دارد در اراک میزبان تیم ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشه طلایی که به دلیل نزدیکی شهر قم به ساوه نسبت به اراک این شهر را برای میزبانی انتخاب کرده بود به دلیل شرایط آب و هوایی شهر قم قصد دارد محل دیدارهای خانگی خود را به اراک تغییر دهد و از این هفته به احتمال قوی دیدارهای خانگی خوشه طلایی در بازی های رسمی در استادیوم اراک برگزار می شود.

 

گفتنی است تیم خوشه طلایی که در سه بازی بیرون از خانه پیروز شده است در بازی های قم در دو بازی متوقف شد و تنها در یک بازی به برتری رسید که بازیکنان این تیم می گفتند در شرایط آب و هوایی قم تنفس در جریان بازی برای آنها سخت است و کمی از نظر بدنی دچار مشکل می شوند. به همین خاطر تیم خوشه طلایی قصد دارد دیدار خود با شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور را در قم برگزار کند.

 

تیم خوشه طلایی هم اکنون و به همراه مس رفسنجان از 6 بازی انجام داده در لیگ یک 14 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول بازی ها بسر می برد.

شاهین شهرداری بوشهر خوشه طلایی ساوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر خوشه طلایی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی

تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هفتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۵۲ هزار و ۴۸ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۲۴ هزار و ۵۷۶ مجوز است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بین دستگاهها بیشترین تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از سوی سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی انجام شده است.

هر یک از این دستگاه ها به ترتیب 24.3 درصد، 17.6 درصد، 8.4 درصد و 3.3 درصد از کل مجوزهای کاغذی صادره خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

گفتنی است؛ در میان استان ها بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا در استان های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی صورت گرفته است. در هر یک از استان های مذکور به ترتیب 12.7 درصد، 12.7درصد، 10.6 درصد و 8.8 درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا تبدیل شده است.

براساس این گزارش کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی به ترتیب در استان های گلستان، کرمان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است؛ از 25 اردیبهشت سال 1403 مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در qr.mojavez.ir نیست می توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت