Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین اجلاس اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر(۹ و ۱۰ مهر) در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، بیست و دومین اجلاس اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر با هدف تقویت روابط بین دانشگاه­‌های عضو اتحادیه و توسعه فعالیت­‌های بین‌دانشگاهی در تاریخ سه‌شنبه و چهارشنبه( ۹ و ۱۰مهر) در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اجلاس روسا و معاونین بیش از ۳۰عضو اتحادیه از کشورهای فدراسیون روسیه، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و ایران حضور خواهند داشت.

                   

دانشگاه‌های دولتی آستراخان، دانشگاه دولتی داغستان، دانشگاه علوم پزشکی آستراخان، دانشگاه معماری و مهندسی عمران آستراخان، دانشگاه دولتی کالمیک و دانشگاه فنی آستراخان از فدراسیون روسیه، دانشگاه‌های آکتائو و نفت و گاز آتیرائواز کشور قزاقستان و دانشگاه دولتی باکو از کشور آذربایجان از جمله دانشگاه‌های هستند که در این اجلاس شرکت دارند.

 

اتحادیه دانشگاه­‌های دولتی حاشیه دریای خزر متشکل از 57 عضو است که شامل هفت دانشگاه از کشور آذربایجان،۱۲ دانشگاه، ۲ پارک علم و فناوری و ۱۳ مرکز تحقیقاتی از ایران، ۱۱ دانشگاه و پنج موسسه تحقیقاتی از فدراسیونروسیه شامل داغستان و کالمیک، چهار دانشگاه و 2 موسسه تحقیقاتی از کشور قزاقستان و یک دانشگاه از کشور ترکمنستان است.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اردبیل دفاع مقدس ایلام یادواره شهدا خطبه های نماز جمعه حاشیه دریای خزر اجلاس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است

وزیر امور خارجه گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در شبکه اجتماعی  ایکس با اشاره به برگزاری دومین اجلاس بین المللی  ایران و آفریقا  در تهران نوشت: « روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روندهای کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو۲۰۲۴ تهران، فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس شانگهای
  • دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا