Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت حاتمی بعد از برگزاری نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که روز چهارشنبه در سرسرای امید استانداری برگزار شد، به خبرنگار ایرنا افزود: ما خیلی علاقه‌مندیم با اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی استان تعامل برقرار کنیم که یک اصل علمی است ولی چند بار از صنف قصابان خواهش کردیم با مردم همراهی کنند و خود را با جریان بازار وفق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قیمت گوشت قرمز را برای مردم حیاتی دانست و گفت: باوجود اینکه استان کرمانشاه تولیدکننده جدی دام زنده است و قیمت دام زنده نیز پایین آمده اما متاسفانه اتحادیه قصابان و قصابی‌ها کماکان قیمت‌های گذشته را اعمال می‌کنند.

وی از صنف قصابان خواست از وضعیت بازار سواستفاده نکنند و با همان سرعتی که قیمت‌های خود را افزایش دادند خود را به قیمت متوسط کشوری برسانند در غیر این صورت همه متخلفان را تعزیراتی و با شدیدترین وجه ممکن با آنها برخورد می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه وضعیت بازار را از لحاظ ذخیره کالاهای اساسی و استراتژیک خوب ارزیابی کرد و افزود: دفترچه‌های تحصیلی با قیمت ارزان در روستاها توزیع شده و در مرحله بعد این دفترچه‌ها را در حاشیه شهرها توزیع می‌کنیم.

در این جلسه در خصوص تخصیص سهمیه ویژه ایام اربعین، جذب و توزیع کالاهای اساسی طرح محرم و صفر، جذب و توزیع دفترچه‌های دانش‌آموزی، خرید گوجه و استحصال رب، خودداری از تصمیم‌گیری‌های بخشی، آخرین وضعیت تنظیم بازار از کنجاله سویا، ذرت و سبوس گندم،آخرین وضعیت جوجه‌ریزی و میزان تولید گوشت مرغ، لاستیک‌های سنگین و نیمه‌سنگین حمایتی، قیمت کالا در سطح بازار و تعرفه‌های آموزشی اداره‌کل ورزش و جوانان تصمیم‌گیری و راهکارهای مدیران مربوطه بررسی شد.

به گزارش ایرنا؛  در استان کرمانشاه چهار میلیون و ۶۵۰ واحد دامی و بیش از یک هزار و ۳۳۳ واحد دامپروری صنعتی شامل ۷۰۰ واحد مرغداری گوشتی صنعتی، ۱۷۶ واحد گاوداری شیری، ۱۸۱ واحد پرواربندی گوساله و ۲۱۹ واحد پرواربندی بره فعال است.

در این استان همچنین ۲۴ واحد مرغداری تخمگذار، ۱۳ واحد پرورش بوقلمون صنعتی، ۹ واحد مرغ مادر گوشتی، چهار واحد جوجه کشی، ۲ واحد مرکز پرندگان زینتی، پنج واحد پرورش شترمرغ و بیش از ۳۰۹ هزارکلنی زنبور عسل و سایر واحدهای بخش روستایی و عشایری وجود دارد.

در استان کرمانشاه سالانه بیش از ۴۵۱ هزار تن انواع محصولات دامی شامل ۳۳۶ هزار تن شیرخام، ۳۶ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز، ۶۳ هزار و ۸۰۰ تن گوشت طیور، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن تخم مرغ و چهار هزار و ۸۳ تن عسل تولید می‌شود.

۳۰۳۳/۳۲۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصاب متخلف دام و طيور قیمت کالا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746279

دیگر خبرها

  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳