Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:07:00 GMT

دریا را برای قاچاقچیان ناامن کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۸۵۵۹

دریا را برای قاچاقچیان ناامن کنید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رییسی شب گذشته با حضور در نشست فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان با بیان اینکه گمرک مرزبان اقتصادی کشور در واردات و صادرات است، گفت: چشم گمرک همیشه باید مثل آن ماموری که در برج دیدبانی مرزبانی می‌کند، باز باشد و به عنوان یک برج دیدبانی در حوزه اقتصادی عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی خطاب به فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه دریا و محیطش را برای قاچاقچیان ناامن و به قول همکارانتان قرمز کنید، اظهار کرد: قاچاقچیان باید احساس کنند اینجا خطر از دست دادن همه منافعشان را دارند نه فقط خطر از دست دادن کالا و کشتی، بلکه خودشان هم محاکمه شوند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران قضایی نیز در این استان  از اقدامات صورت گرفته در این زمینه حمایت می‌کنند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اظهاراتش در سمینار سپاه با بیان اینکه نباید میدان به مفسدین داد، گفت: یقه کسی که زد و بند می‌کند را باید گرفت و از این موضوع نمی‌گذریم. با کسانی که زد و بند می‎کنند در هر مقامی که باشند برخورد می‌کنیم و این قضیه باید در جامعه جا بیفتد.

وی خطاب به حاضرین در جلسه ادامه داد : همانطور که در دریا همه کشتی‌ها در کنترل و دیدبانی شما هستند و نمی‌توانند از چتر شما فرار کنند، در کشور نیز کسی نمی تواند از زیر چتر ما فرار کند.

آیت الله رئیسی همچنین در حاشیه این جلسه ضمن بازدید از مرکز فرماندهی کنترل نیروی دریایی سپاه افزود: سطح اشراف اطلاعاتی و اقتدار امنیتی نیروهای مسلح در تنگه هرمز و آبهای خلیج فارس افتخارآفرین و غرورانگیز است.

کد خبر 4736472

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله رئیسی قاچاق قوه قضاییه شورای شهر تهران اربعین 98 شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی پیروز حناچی آتش نشانی هفته ناجا پلیس راهور شورای شهر دستگیری سارق سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا، با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر، بویژه مناطق شمالی و مرکزی استان، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران و و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و دریا نیز طی این مدت متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز چهارشنبه با افزایش سرعت سرعت بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا روز جمعه، خلیج فارس مواج است.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و بارش پراکنده باران و رعدوبرق، از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، امروز با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعات و از فردا ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتی متر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6098078

دیگر خبرها

  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • دانشمندان معمای حفره غول پیکر قطب جنوب را حل کردند
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت