Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا حسن‌زاده، سرمربی تیم امید استقلال، پس از تساوی این تیم بعد از دربی امیدها در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: دربی امیدها بازی خوبی بود و نتیجه عادلانه‌ای برای دو تیم رقم خورد. واقعا خوشحالم هر دو تیم فوتبال بسیار خوب و بازی به روزی را ارائه دادند، مخصوصا نیمه دوم. نیمه دوم دو تیم خیلی خوب بازی کردند و من دوست نداشتم بازی تمام شود و واقعا لذت بردم از این فوتبالی که امیدهای استقلال و پرسپولیس ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال فوتبال است و قشنگی آن به همین برد و باخت است و اینکه مساوی تمام می‌شود. خداراشکر شاهد مساوی با گل تمام شد و نه بدون گل.

وی افزود: نزدیک به 70 درصد بچه‌های ما شاید اولین بازی‌شان را در دربی انجام دادند و  تجربه دربی نداشتند. خیلی صحبت کردیم و حاشیه‌ها را کم کردیم از لحاظ روحی و روانی. بیست دقیقه اول بازی را از دست دادیم و به مراتب بازیکنان خودشان را پیدا کردند و بازی را به دست گرفتیم. ما همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشتیم و بچه‌ها هم خوب بازی کردند و 80 درصد نیمه دوم بازی دست ما بود. بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند و قبل از پنالتی باید دو، سه گل می‌زدیم و توپ‌های‌مان گل نشد و این از شانس بد ما بود.

وی درباره موضوع داوری عنوان کرد: داوری خوب بود. مشکلی در بحث داوری نداشتیم جز دو، سه مورد که خطا شد و داور ندید. مشکلی نبود و ما تشکر کردیم از آقای داور و کمک‌هایش و در این مدتی که 13 هفته گذشته داوری هم  خوب بوده و تنها مشکل ما زمان بازی‌هاست.

کاپیتان اسبق استقلال در ادامه پیرامون وضعیت این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: بالاخره دو بازی را  بردیم. بچه‌ها این احتیاج را داشتند که از  نظر روحی روانی بهتر شوند و انگیزه بیشتری پیدا کنند و هماهنگ‌تر شوند و ما امیدواریم این دو برد باعث شود تیم روند رو به جلویش را پیدا کند و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی ما در درجات بالاتری استقلال را ببینیم.

مدافع اسبق آبی‌پوشان پایتخت درباره وضعیت دفاعی این تیم گفت: ما در هر بازی گل خوردیم، یعنی در 7 بازی. صددرصد این ضعف استقلال است و به نظر من استراماچونی در  بحث دفاع خیلی باید کار کند هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی تا بتواند این ضعف را برطرف کند.

سرمربی تیم امیدهای استقلال در پایان خاطرنشان کرد: من پیش از این گفته‌ام و باز هم می‌گویم استراماچونی نیاز به دستیار ایرانی دارد، مثل پرسپولیس که کریم باقری هست و کارها را انجام می‌دهد و کمک می‌کند. شرایط نگرانی استراماچونی در مورد مربی ایران باید درست شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس کریم باقری لیگ برتر برنا خبرگزاری برنا رضا حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: گل اول پرسپولیس خطا بود. ارونوف قشنگ دستش را باز کرد و خطا بر روی بازیکن آلومینیوم کرد و باید داور مسابقه خطا را اعلام می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و همان صحنه تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.  

او ادامه داد: عرب براقی به جز صحنه خطا قبل از گل اول پرسپولیس خوب سوت زد. با توجه به اینکه آلومینیوم بازی را پیروز شد قضاوت داور مسابقه در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. در مجموع تصمیمات  و اخطار‌های داده شده از سوی  عرب براقی درست بودند.  

رودنیل بیان کرد: گل‌های زده شده در این بازی درست بودند و مشکلی در این باره وجود نداشت.   در ضربات پنالتی هم مشکلی پیش نیامد، چون عرب براقی قبل از آن به دروازه بانان توضیح داد که در هنگام ضربه پنالتی باید یک پایشان روی خط باشد در غیر این صورت ضربه تجدید می‌شود و این کار را گلر‌ها دقیقا انجام دادند.  

کارشناس داوری گفت:  داور در وقت‌های اضافه می‌تواند باز هم وقت اضافه بگیرد و ۳ دقیقه بعد از ۱۲۰ دقیقه برای برخوردهاو تعویض‌ها گرفت. ۷ دقیقه وقت اضافه بعد از ۹۰ دقیقه بازی هم درست بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏