Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع خبری اطلاع داده اند که محمد صلاح در جریان دیدار برابر لسترسیتی با مصدومیت شدیدی مواجه نشده و مشکل خاصی برای همراهی لیورپول ندارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازیکن تیم ملی مصر در جریان پیروزی ۱ - ۲ لیورپول برابر لستر و پس از برخورد با هافبک این تیم مجبور به ترک زمین بازی شد. پس از بازی نیز یورگن کلوپ تکل زده شده روی این بازیکن را بسیار خطرناک خواند و از بازیکنان خواست که آرامتر در زمین بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت گل خبر داده که آزمایشات اولیه نشان داده که مصدومیت شدیدی در مچ پای صلاح دیده نشده و لگامنت او آسیب ندیده است. صلاح در طول این هفته با دقت بیشتری مورد آزمایش قرار خواهد کرد، اما منابع نزدیک به این باشگاه به سایت گل خبر داده اند که او می‌تواند تیمش را در بازی بعدی برابر منچستریونایتد که در تاریخ ۲۸ مهر ماه برگزار خواهد شد، همراهی کند.

 تیم ملی مصر نیز به این بازیکن استراحت داده و بدین ترتیب او در وقفه بازی‌های ملی می‌تواند به استراحت بپردازد تا مصدومیتش هرچه سریعتر روند بهبود خود را طی کرد. بازیکنانی از لیورپول که در تیم‌های ملی حضور نخواهند داشت این هفته استراحت دارند، اما پس از آن برنامه‌های خاصی را در پیش خواهند داشت. صلاح نیز تحت نظر تیم پزشکی باشگاه خواهد بود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد صلاح تیم فوتبال لیورپول تیم فوتبال لستر سیتی تیم فوتبال مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان