Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود که رخ داده است.

به گزارش ایسنا امید ابراهیمی پس از پیروزی پرگل ایران مقابل کامبوج و حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: اتفاق خوبی بود که رخ داد. خانم‌ها هم توانستند از فوتبال لذت ببرند. آن‌هایی هم که دوست داشتند، آمدند و از تیم ملی حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان هم تلاش کردند همه کسانی که در ورزشگاه هستند را خوشحال کنند. این موضوع اتفاق خوبی بود و ان‌شاءالله ادامه دار باشد.

وی افزود: ما به حریف احترام گذاشتیم و بهترین بازی خودمان را انجام دادیم. آن‌ها را دست کم نگرفتیم و این موضوع باعث شد که به آن‌ها بی‌احترامی نشود و به همین خاطر توانستیم ۱۴ گل بزنیم.

او در ادامه درباره حضور در لیگ اروپا هم گفت: بازی در اروپا کمی سخت است چون بازی‌ها فشرده است. اما من تلاش می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امید ابراهیمی تيم ملي فوتبال ايران دیدار تیم ملی فوتبال ایران کامبوج تیم ملی کامبوج حضور زنان در ورزشگاه ها حضور بانوان در ورزشگاهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ