Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: تولیدکنندگان میگو باید الزامات دامپزشکی و شیلات را رعایت کنند تا محصول تولیدی در این صنعت از ایمنی و سلامت کامل برخوردار باشد.

به گزارش ایسنا، فریدون همتی شب گذشته(۲۲ مهر) در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران هرمزگان،افزود: در این خصوص به مراقبت و نظارت جدی نیاز است و باید با متخلفان برابر قانون و مقررات برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به موضوع ساماندهی رودخانه‌های استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: رودخانه‌هایی که در مسیر جمعیت شهر‌ها و روستا‌ها قرار دارند، نیازمند لایروبی و ساماندهی هستند و برای این کار باید از توان بخش خصوصی و دولتی استفاده شود.
استاندار هرمزگان افزود: با توجه به قرار گرفتن در نیمه دوم سال و احتمال وقوع بارندگی در استان هرمزگان، مردم نکات ایمنی را به ویژه هنگام عبور از آبنما‌ها و مسیر‌های عبور سیل به‌طور جدی رعایت کنند.
همتی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و مقابله با بحران باید همواره از آمادگی لازم برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به برگزاری مانور‌های آمادگی در برابر بحران هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان پرورش ميگو استانداری هرمزگان استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم

سرهنگ مسعود احسانی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف در محدوده ۵ مایلی شهرستان قشم توقیف شد.

وی افزود: از این شناور‌ها ۱۱ تخته ترال، ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز و ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط و ادوات کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه گفت: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و پایگاه حفاظت منابع و آبزیان این شهرستان دلالت داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است