Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت از رفع اثر دستور موقت شعبه 45 دیوان عدالت اداری در خصوص ادامه روند تغییر رشته فرزندان اعضاء هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر کریم همتی، با بیان این خبر اظهار کرد: با تصمیم شعبه 45 دیوان عدالت اداری، نامه شماره 520/505 مورخ 11/6/1398 معاونت آموزشی وزارت بهداشت کماکان لازم الاجرا است و تغییر رشته فرزندان اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی از دامپزشکی به دیگر رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس دستور موقت صادره از شعبه 45 دیوان عدالت اداری که مبین جلوگیری از نامه معاونت آموزشی در جهت عدم اجازه این روند بود با تصمیم جدید شعبه مذکور کان لم یکن شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت افزود: دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی نامه ای به ریاست دیوان عدالت اداری رفع اثر از دستور موقت صادره را درخواست کرده بود.

به گزارش وبدا، دکتر همتی تاکید کرد: وزیر و معاونین وزارت بهداشت تمام تلاش خود را در مسیر برقراری عدالت آموزشی به کار خواهند گرفت تا ضمن به حداقل رسیدن نگرانی آحاد جامعه از موضوع فوق که در چند روز اخیر انعکاس گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای پیدا کرده بود، امکان ادامه تحصیل افراد شایسته و توانمند در تمام رده های آموزشی فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجويان علوم پزشكي دانشجویان دامپزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت