Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:38:26 GMT

احتکار برنج در مراغه تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۲۸۰

احتکار برنج در مراغه تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت که در فضای مجازی اسم آن نیز ذکر شده است، قبلا به صورت کتبی برنج ورودی به شهرستان را به فرمانداری و اداره صنعت و معدن اعلام کرده بود و با توجه به دولتی بودن نرخ برنج، درخواست توزیع این کالا نیز انجام شده است.

وی افزود: تاکنون و در چندین مرحله اعلام موجودی انبار از سوی این شرکت انجام شده و شائبه هرگونه احتکار برنج در شهرستان منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری خاطرنشان کرد: متاسفانه قوانین دست و پا گیر در این زمینه، موجب عدم توزیع برنج در شهرستان و ضرر به شهروندان شده است.

وی گفت: با مسوولان صنعت و معدون و تجارت استان در این خصوص صحبت شده تا موضوع به موقع رسیدگی و شائبه های ایجاد شده رفع شود.

کد خبر 4747955

منبع: مهر

کلیدواژه: برنج احتکار مراغه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری با اشاره به نخستین نشا مکانیزه برنج در اراضی شالیزاری شهرستان بهشهر، گفت: اولین نشا مکانیزه برنج رقم طارم هاشمی در اراضی شالیزاری روستای حسین آباد این شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۸۰ درصد نشا شالیزار‌های این شهرستان بصورت مکانیزه انجام شود.

وی با اشاره به خشکسالی احتمالی در سال زراعی جاری به اجرای بیمه برنج و مصرف بهینه آب توسط بهره برداران و تولید کنندگان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند