Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، "حازم قاسم" سخنگوی حماس در بیانیه‌­ای با اشاره به این­که حضور هیات اسرائیلی در کنفرانس امنیت دریایی در بحرین محکوم است، افزود: این اقدام در تضاد با وجدان ملل عرب بشمار می­‌رود.

قاسم کشورهایی را که بدنبال عادی‌­سازی روابط با رژیم اشغالگر هستند، مسؤول تعدی صهیونیست­ها به مردم فلسطین و هتک حرمت مقدسات در بیت المقدس توسط این رژیم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد، تلاش برخی طرف‌ها برای مشارکت دشمن صهیونیستی در منطقه، راه به جایی نمی‌برد، چرا که این رژیم، دشمن محوری امت اسلامی و عربی است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی روز گذشته (شنبه) اعلام کرد، هیاتی از این رژیم قرار است در کنفرانس امنیت دریایی در تنگه هرمز و خلیج فارس که قرار است به زودی به میزبانی بحرین برگزار شود، شرکت کند.

بحرین در ماه جاری میلادی میزبان نشست گفت‌وگو در مورد امنیت آب‌های خلیج فارس خواهد بود. انتظار می‌رود این نشست نیز از جنس نشست ورشو باشد که بهمن ماه سال گذشته در لهستان برگزار شد.

نشست ورشو دستاورد چندانی برای عاملان آن نداشت و بسیاری از مقام‌های ارشد کشورهای دعوت شده به دلایل مختلف در آن شرکت نکردند.

وزارت امورخارجه بحرین اواخر تیرماه در بیانیه‌ای اعلام کرد، این کشور آماده میزبانی نشست مربوط به امنیت کشتیرانی و هوانوردی با همکاری آمریکا و لهستان و مشارکت بیش از ۶۰ کشور است.

طبق این بیانیه «هدف از این اقدام بحرین، ایفای نقش برای کمک به برقراری امنیت و ثبات منطقه به دلیل خطراتی است که منطقه را تهدید می‌کند و خطری بزرگ برای دریانوردی و هوانوردی در منطقه است.»

در این بیانیه از این نشست به عنوان "فرصتی برای رایزنی و تبادل دیدگاه کشورها درباره دستیابی به راهکارهایی به منظور مقابله با آنچه خطر ایران و تضمین آزادی کشتیرانی در این منطقه راهبردی ادعا شد، یاد شده است».

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین حماس رژیم صهیونیستی تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح

رادیو رژیم اسرائیل گزارش داد که ارتش این رژیم دستور داد فلسطینی‌ها فورا شرق رفح را تخلیه کرده و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از ساکنان شرق منطقه رفح خواست فورا منطقه را تخلیه و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال تهدید کرد، به تعقیب جنبش حماس در همه جای غزه تا بازگشت همه اسرای اسرائیلی ادامه خواهد داد.

رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که یواو گالانت، وزیر جنگ این رژیم با وزیر امور خارجه آمریکا درباره آغاز تخلیه رفح گفت‌وگو کرد.

شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد که در حملات هوایی رژیم اسرائیل به شهر رفح از دیروز تا این لحظه، 22 نفر به شهادت رسیده‌اند.

ایهود باراک که اخیراً با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می‌کرد با انتقاد تند و شدیداللحن از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: حمله به رفح یک اشتباه راهبردی شدید است که می‌تواند هزینه‌های گزافی برای اسرائیل به‌همراه داشته باشد.

او در این زمینه تأکید کرد: ورود زمینی ما به رفح به این معنی نیست که ما در یک‌قدمی پیروزی قاطع قرار گرفته‌ایم بلکه یک گام به‌سوی شکست قاطع برداشته‌ایم.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی همچنین پیش‌بینی کرد: حماس حتی در روز پس از پایان جنگ هم در غزه باقی خواهد ماند، کابینه نتانیاهو ما را به وضعیتی خواهد رساند که ما با وجود پرداخت هزینه‌های سنگین شاهد هیچ دست‌آوردی در غزه تغییر نخواهیم بود.

حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • افزایش احتمال توقف جنگ در غزه
  • احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره