Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره برنامه‌های این سازمان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بیست و هفتمین دوره‌ هفته‌ کتاب گفت: با هماهنگی‌های انجام شده سومین جشنواره دانایی و توانایی در ایام هفته کتاب برگزار می‌شود و با مکاتبات انجام شده تلاش خواهد شد تا هفته کتاب و کتاب‌خوانی در تمامی مدارس کشور با شور و نشاط برپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برگزاری جشن اهدای کتاب به کتابخانه‌های مدارس توسط اولیای دانش‌آموزان و برگزاری طرح ملی ۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در ۵۰ هزار مدرسه از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی در هفته‌ کتاب است.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 4752067 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته کتاب وزارت آموزش و پرورش کشور معاونت فرهنگی وزارت ارشاد کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب ترجمه اربعین حسینی ادبیات جهان اربعین 98 ادبیات نمایشگاه کتاب فرانکفورت جایزه ادبی رایزنی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انقلاب اسلامی ایران معرفی نشریات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران