Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@03:50:07 GMT

دستگیری قاتل پلیس در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۱۵۳

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری قاتل شهید "حجت اله دشتبانی "طی یک عملیات پیچیده پلیسی در یزد خبر داد. ناطقان: سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان هرمزگان و همکاری پلیس آگاهی میناب قاتل شهید "حجت اله دشتبانی "در یک عملیات پیچیده پلیسی در شهر یزد شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در پی درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر در ۱۹ تیرماه امسال که منجر به شهادت فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب شد موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان این شهید والامقام به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با هوشیاری ماموران بعد از شهادت شهید دشتبانی، قاتل شهید شناسایی و با توجه به تغییر پی در پی محل اختفای متهم، با انجام کار گسترده اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و انجام اقدامات فنی و پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم در شهر یزد شناسایی شد.

سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: اکیپی از مأموران با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت جهت دستگیری به محل مورد نظر اعزام و با همکاری پلیس آگاهی استان یزد و انجام تعقیب و مراقبت‌های لازم سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش در یزد دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم به دادسرا تحویل داده شد و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان ادامه دارد. منبع: ایلنا برچسب ها: دستگیری ، قاتل پلیس ، هرمزگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری قاتل پلیس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل