Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@01:48:37 GMT

انجام جراحی های گران قیمت بدون گایدلاین کشوری

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۳۹۷۷

انجام جراحی های گران قیمت بدون گایدلاین کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جواد مرتضوی، ظهر دوشنبه در نشست خبری بیست و هفتمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران که قرار است از ۱۳ تا ۱۷ آبان ۹۸ در هتل المپیک تهران برگزار شود، اظهار داشت: در زمینه اعمال جراحی گران قیمت، می بایست گایدلاین مشخص داشته باشیم.

وی افزود: این گایدلاین باید شامل حین عمل و بعد از جراحی و همچنین عارضه های بعد از عمل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی با عنوان این مطلب که برای تهیه گایدلاین کشوری جراحی های گران قیمت در کشور باید از روش های علمی استفاده کنیم، ادامه داد: انجمن جراحان ارتوپدی ایران، تنها انجمن علمی است که توانسته گایدلاین های جراحی ارتوپدی را تهیه کند.

دبیر انجمن جراحان ارتوپدی ایران، افزود: البته نه اینکه این انجام این جراحی ها علمی نباشد، اما لازم است که در این حوزه گایدلاین کشوری داشته باشیم. زیرا، آنچه استفاده می کنیم، از منابع خارجی است.

وی گفت: مهم ترین هدف از داشتن گایدلاین، بهترین مراقبت از بیمار است و نبود گایدلاین ممکن است باعث شود افراد به خاطر مراقبت بیش از حد، هزینه های بیشتری به نظام سلامت تحمیل کنند.

کد خبر 4757732 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتوپدی انجمن جراحان ارتوپدی عمل جراحی اجلاس وزرای بهداشت وزارت بهداشت پوکی استخوان سرطان چاقی مسمومیت اربعین 98 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سرطان سینه دیابت سازمان جهانی بهداشت سرطان پستان سازمان بیمه سلامت سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران