Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از ‌ترویج اشرافی‌گری در جامعه گفت: هیچ ملتی از این راه و با ریخت و پاش و اشرافی‌گری به توسعه پایدار دست نیافته است. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزرش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به ضرورت پرداختن مسئولان به بحث اشتغالزایی و حرکت در راستای کاهش بیکاری اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان مرکزی باید اشتغالزایی پایدار در بخش‌های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی و خدمات را به عنوان مهم‌ترین رسالت حلقه مدیریتی استان مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه به بحث اشتغال پایدار باید به گونه‌ای باشد که که به گفتمانی قوی و هدفمند در مسیر حرکت به سمت کاهش بیکاری تبدیل شود و منابع ملی را به سمت توسعه اقتصادی هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان در راستای فراهم آوردن بسترهای امید و نشاط در جامعه و تقویت این مهم وظیفه دارند که با دید مثبت و خلاقانه نسبت به گره‌گشایی از مشکلات مردم و همچنین حرکت در مسیر ایجاد اشتغال گام بردارند.

دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر حذف هزینه‌های غیرضرور بیان کرد: صرفه‌جویی و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری باید به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه باشد، بنابراین لازم است این مهم ابتدا در ادارات و نهادها و بعد در سطوح و لایه‌های مختلف جامعه نهادینه شود، چراکه هیچ ملتی از این راه و با ریخت و پاش و اشرافی‌گری به توسعه پایدار دست نیافته است.‌

سبک زندگی شهدا مخالف اشرافی‌گری برخی مسئولان است‌ترویج اشرافی‌گری در اصفهان؛ کوتاهی مسئولان در برخورد با "سگ‌گردانی"انتقاد ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران از روحیه اشرافی‌گری برخی مسئولاناشرافی‌گری برخی روحانیون هیچ توجیهی ندارد/ برخی مسئولان روحیه و دغدغۀ انقلاب را ندارند

وی ادامه داد: منابع مالی کشور باید در مسیر رونق تولید، صادرات و اشتغالزایی پایدار که راه رسیدن به توسعه پایدار هستند هزینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: رونق تولید و اصلاح الگوی مصرف به‌ویژه در بخش انرژی راه رسیدن به توسعه فراگیر بوده و تعالی اقتصادی و اشتغال کشور در همین راه تامین می‌شود، از این رو این مهم باید توسط مدیران مجرب و کارآزموده در جامعه نهادینه شود.

دری نجف‌آبادی افزود: هزینه نیروهای مسلح و آموزش کشور طبق آمار موجود برای سال آینده بیش از 200 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که تمام مالیات دریافتی در همان سال از 120 هزار میلیارد تومان عبور نمی‌کند، از این رو با توجه به شرایط فروش نفت، هدایت منابع ملی به سمت رونق تولید، کاهش هزینه‌های غیرضروری و اصلاح الگوی مصرف تنها راه نجات کشور از شرایط فعلی هستند.

وی تصریح کرد: تلاش در مسیر پیشرفت و شکوفایی کشور و همچنین تقویت بنیه اقتصادی مردم از وظایف اصلی مدیران در نظام مقدس اسلامی بوده که باید مورد توجه تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: اقتدار و حفظ امنیت این نظام اسلامی نیازمند همراهی هدفمند مردم و مسئولان است و آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در بخش‌های مختلف سهیم باشند و از هیچ تلاشی برای آبادانی ایران اسلامی فروگذار نکنند.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: در این مسیر نیاز به فعالیت بیش از پیش مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان است تا با مطالعات کاربردی و اثربخش خود خوراک تولیدی واحدهای تولیدی اعم از کشاورزی، صنعتی و خدماتی را تامین کنند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های عراق و لبنان هم عنوان کرد: در تمامی این ناآرامی‌ها ردپای اسرائیل و آمریکای جنایتکار قابل مشاهده است، از این رو مردم این کشورها و به‌ویژه نسل جوان آنها باید نسبت به توطئه‌های دشمنان خود هوشیار و آگاه باشند.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم

ایسنا/گیلان مشاور و فعال حوزه سبک زندگی اسلامی گفت: نیازمند به آگاه سازی پایدار برای نسل جدید هستیم تا در جنگ فرهنگی و بزنگاه‌هایی که دشمن طراحی می‌کند، جامعه دچار لغزش نشود.

زهرا ایمان پور، فعال فرهنگی در اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با هدف بررسی بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تشکیل جبهه فرهنگی و ماموریت‌های این نهاد انقلابی که امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه برگزار شد، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در راستای وجود یک جبهه هماهنگ در مقابل ما، اظهار کرد: ما متوجه این قضیه هستیم که دشمن از اوایل انقلاب تا کنون با تمام قوای جسمی، فکری و مالی خود در مقابل ما ایستاده تا برای ملت ما موانعی ایجاد کند که بیش از این اسلام در خاورمیانه گسترش نیابد زیرا مهمترین قاعده اسلام، ایستادگی در مقابل استکبار دشمن است.

این فعال فرهنگی با اذعان به اینکه ما نیازمند به یک پشتوانه فکری و فرهنگی در تشکیلات هستیم، افزود: نباید با نسل جوان طبق برنامه وکتاب‌های چندین سال قبل پیش برویم، باید با شناسایی جدید از نیازهای جوانان امروزی پیش رویم تا بتوانیم با این نسل ارتباط بگیریم.

وی افزود: در راستای خودسازی باید در قدم اول از خودمان بگذریم و قدم بعدی در این راستا این است که باید گفتار درست و حق را بشناسیم و طبق آن گفتار پیش برویم و برای متواضع شدن و مقابله با نفس خودمان باید تقوا پیشه کنیم.

همچنین در ادامه این نشست ساجده قادری، مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با بیان به اینکه سقوط فرهنگی یک شبه ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: اغتشاشات سال گذشته یک بزنگاه برای ما بود که متوجه شویم یک مسئله دروغین می‌تواند جامعه ما را تحت تاثیر قرار دهد.

قادری تاکید کرد: ما نیازمند به یک آگاه سازی متداوم برای نسل جدید هستیم تا در چنین مواقعی جامعه دچار لغزش نشود.

این مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با اذعان به اینکه اگر ما در مسائل توحیدی قوی باشیم دیگر در بزنگاه‌ها دچار لغزش نمی شویم، تصریح کرد: شیطان همیشه ما را به مسائل سرگرم کننده اغوا می‌کند اما اگر ما به مضامین قرآنی مراجعه کنیم به تفکر و تعقل وا می‌دارد و جامعه‌ای سقوط می‌کند که فکر و فرهنگ آن جامعه گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند به اتاق فکرهای تخصصی در گروه‌های فرهنگی خودمان هستیم، بیان کرد: باید هم سطح دشمن در فضاهای مجازی مقابله کنیم، مثل خبر حمله ایران به اسرائیل که دشمن این حمله را کاملا یک چیز کوچک نشان داد و فضای مجازی هم‌ پر شد از نظرات دشمن در راستای همین قضیه پس ما نیازمند به یک سری جهادگری در این فضا هستیم تا با جان و مال خود تمام قد در این فضا کار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای