Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:28:04 GMT

آمریکا به دنبال سلطه بر تمام دنیا است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۴۰۰۶

آمریکا به دنبال سلطه بر تمام دنیا است

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با بیان اینکه آمریکا قائل به حق نیست و به دنبال سلطه بر دنیا است، گفت: نظام استکباری همانند یک زالو می‌خواهد خون ملت‌ها را بمکد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، حجت‌الاسلام «سیدمختار موسوی‌خرم» امروز (جمعه 10 آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، در آستانه 13 آبان روز دانش‌آموز و همچنین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به مؤلفه‌های مقاومت در کلام رهبری گفت: کلیدواژه مقاومت در اندیشه، کلام و فکر مقام معظم رهبری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه لارستان با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از آن مؤلفه‌ها است، افزود: مبارزه با استکبار به معنای زیر بار زورگویی نرفتن و تن به ذلت ندادن است.  

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های نظام استکباری، خود را برتر بر همه عالم می‌داند، بیان کرد: آمریکا خود را مرکز عالم می‌داند و باید همه کشورها در راستای منافع آن‌ها باشند وگرنه باید رفتارشان اصلاح شود.  

خطیب نماز جمعه لارستان دومین ویژگی نظام استکبار را مداخله در امور سایر ملت‌ها و کشورها دانست و تصریح کرد: پشت‌پرده همه جنگ‌ها و خونریزی‌ها در عراق، سوریه، یمن و... آمریکا است.  

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم، نظام اقتصادی لیبرال و حق‌ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های استکبار عنوان کرد و گفت: آمریکا قائل به حق نیست و به دنبال سلطه بر دنیا است و همانند یک زالو می‌خواهد خون ملت‌ها را بمکد.   

وی با اشاره به پنجمین ویژگی نظام استکبار که قائل بودن حق جنایت برای خود است، افزود: بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا علاوه بر کشته شدن هزاران نفر از مردم ژاپن، سبب تولد انسان‌های ناقص‌الخلقه شده است.

امام‌جمعه لارستان آخرین ویژگی نظام استکباری را فریبکاری و رفتارهای منافقانه عنوان و بیان کرد: در کشورهای فرانسه، شیلی و... علیه حکومت اعتراضات و راهپیمایی انجام می‌دهند ولی هیچکدام از آن‌ها رسانه‌ای نمی‌شود؛ چون رؤسای آن‌ها در راستای منافع نظام استکباری گام برمی‌دارند اما تجمع نه‌چندان زیاد اراذل و اوباش در عراق، لبنان و... رسانه‌های استکبار بزرگ‌نمایی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه لارستان در پایان با بیان اینکه روز 13 آبان صرفاً روز دانش‌آموز نیست، تأکید کرد: این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی است و روز نه به همه صفات رذیله آن‌ها است.

پایان پیام/656

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع اردبیل شیراز مساجد جهان پدافند غیرعامل روزنامه خطبه های نماز جمعه امام جمعه لارستان لارستان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود

چری از آغاز پیش فروش مدل Exeed Exlantix ET با قیمت ۲۷ هزار دلار از ۱۵ آوریل خبر داد. - اخبار بازار -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرچمدار  اکسید اکسلانتیکس ET با عنوان Sterra ET در بازار چین شناخته می شود و بر روی پلت‌فرم برقی E0X چری ساخته شده و در دو نسخه تمام الکتریکی و خودروی الکتریکی با برد وسیع (EREV) ارائه می شود.

شاید بتوان مهمترین ویژگی های ظاهری این‌خودرو را جلوپنجره ای بسته،  نوار LED در قسمت جلویی، دستگیره های پاپ اوت و چراغ های جلو و عقب نواری عنوان کرد.

کابین  اکسید اکسلانتیکس ET کاملا یک خودروی الکتریکی را القا می کند که در نگاه نخست یک صفحه نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی به چشم می خورد و دارای حالت های کودک، حیوانات خانگی و کارائوکه یاخواندن خودکار است. تولیدکنندگان این خودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تمام ویژگی های کابین حس لوکس و راحت بودن را برای سرنشین ایجاد کند. صندلی های گرانش صفر با عملکرد ماساژ، گرمایش و تهویه گواه این موضوع است.
 
خودرو Exlantix ET مجهز به موتورهای الکتریکی دوگانه جلو و عقب است که حداکثر توان خروجی 183 کیلووات را برای موتور جلو و 230 کیلووات را برای موتور عقب فراهم می کند. باید اضافه کرد که شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را می تواند در 5.46 ثانیه طی کند. این خودرو از باتری جدید CATL LFP 2.0 Shenxing استفاده کرده و  طی آزمایش سرمای شدید در دمای منفی درجه‌‌ی سانتی‌گراد، شارژ باتری خودرو از 20 به 80 درصد تنها 24 دقیقه طول کشید. در شرایط عادی در دمای 25 درجه‌ی سانتی‌گراد، خودرو می‌تواند با 10 دقیقه شارژ 400 کیلومتر مسافت را طی کند.
ایمنی و قابلیت های پیشرفته کمک رانندگی خودرو Exlantix ET نیز قابل توجه است. این شاسی بلند سایز متوسط تا بزرگ مجهز به 30 سنسور و دو تراشه Orin-X از NVIDIA است که کمک رانندگی را برای سناریوهای شهری و بزرگراهی ارائه می دهد. این وسیله نقلیه از ویژگی هایی مانند کمک کروز سرعت بالا، کمک کروز شهری و عملکرد کمک پارک پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است