Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اهدای ۴۹ بسته لوازم خانگی به سیل زدگان تحت حمایت این نهاد به همت مدیریت و کارکنان بانک ملت خوزستان خبر داد و گفت: این بسته ها در بخش شاوور شهرستان شوش، کارون و روستا‌های اهواز اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم اهدای لوازم خانگی به سیل زدگان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان به همت مدیریت و کارکنان بانک ملت استان، امروز (شنبه 11 آبان) با حضور آیت آلله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نورالله حسن زاده معاون اقتصادی استاندار خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مرتضی موصلی» در این خصوص در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز تعدادی لوازم خانگی به سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) اهدا شد اظهار کرد: لوازم خانگی به 49 خانوار آسیب دیده از سیل اهدا شد.

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان از ادارات خیر و نوع دوستی که در این امر مشارکت داشتند، تشکر کرد و افزود :این لوازم خانگی به خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد استان در بخش شاوور شهرستان شوش، کارون و روستا‌های اهواز اهدا شد.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ایجاد شد تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است طی سال جاری بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات قرض الحسنه ایجاد شود.

 

موصلی عنوان کرد :سال گذشته ۲۰ هزار دانش آموز از کمک‌های خیران بهره‌مند شدند و در جریان سیل اخیر، در برنامه‌های مختلف نقش پررنگ و موثری دارند.

 

وی با اشاره به اینکه ۳۲۰ هزار خیر و نیکوکار با مجموعه کمیته امداد استان همکاری دارند اضافه کرد: ۲ هزار پکیج لوازم توزیع و احداث ۵۰۵ واحد مسکونی نیز آغاز شده است.

 

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) خوزستان از عملیات تعمیر یک هزار و ۵۰۰ باب منزل مسکونی با همکاری خیران خبر داد و اذعان داشت: در جریان سیل ۹۰۰ تن علوفه برای دام‌ ها از سایر استان‌ های کشور تامین شد.

 

وی مجموع کمک‌های کمیته امداد خوزستان با استفاده از ظرفیت‌ های مختلف در جریان سیل امسال را بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال دانست و تاکید کرد :تهیه جهیزیه برای زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد از سری برنامه های این کمیته است.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان نماز جمعه شهادت امام رضا ع پدافند غیرعامل استان همدان روزنامه امام جمعه اهدای لوازم خانگی بانک ملت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است