Web Analytics Made Easy - Statcounter

جناچی گفت: جایزه حشت طلایی می تواند فرصتی برای افزایش کیفیت زندگی شهری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «پیروز حناچی» در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران که با حضور مدیران دولتی، اعضای شورای‌شهر، مسئولان و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و شهرداران شهرهای خارجی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: شهر تهران از نوادر جهانیست؛ در شمال شهر تهران ارتفاعاتی داریم که نقطه نهایی‌شان ۴۴٠٠ متر بالاتر از سطح دریاست و دمای کمتر از ١۵ درجه زیر صفر دارد، از سوی دیگر در مناطق جنوبی شهر شن‌های روانی داریم که بستر پرورش شتر است؛ این تنوع اقلیمی از خصایص کمیاب تهران است: پایتخت ٢٠٠ ساله ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار تهران با بیان اینکه اغلب کلانشهرهای دنیا مشکلاتی مشابه یکدیگر دارند، گفت: آلودگی هوا، ترافیک و تغییرات آب و هوایی که جزو مشکلات اصلی زمین به شمار می‌روند، در شهرها و کلانشهرها موضوع مهمی هستند. کنترل فقر و حاشیه‌نشینی و کنترل اسکان رسمیتی از دیگر دغدغه‌های مهم کلانشهرها است.

 

 

حناچی از UN Habitat و دیگر نهادهای بین‌المللی که در برگزاری این بزرگداشت همکاری و همراهی کردند، تشکر کرد و افزود. در دوره اول با تعداد معدودی از پروژه‌ها مواجه بودیم؛ در دوره دوم حدود ٢٣٠ پروژه در این رویداد شرکت کردند که ٢۴ مورد از آن‌ها با رأی داوران انتخاب شدند.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهادت امام رضا ع 13 آبان استان همدان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده سالروز شهادت امام رضا ع پیروز حناچی شهرداری تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت