Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:24:27 GMT

رسیدن لمپارد به رکورد سی‌ساله چلسی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۶۳۹۲

رسیدن لمپارد به رکورد سی‌ساله چلسی

فرانک لمپارد با پیروزی 2-1 چلسی مقابل واتفورد در بازی خارج از خانه به رکورد پیروزی‌های پیاپی خارج از خانه این باشگاه دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد، سرمربی چلسی دیروز در خانه واتفورد به مصاف این تیم رفتند و با کسب پیروزی 2-1 در این بازی با گلهای آبراهام و پولیسیچ به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی این پیروزی برای چلسی اهمیت دیگری هم داشت چرا که شاگردان لمپارد با این پیروزی هفتمین پیروزی پیاپی خارج از خانه خود را بدست آوردند و با رکورد سابق باشگاه که در فصل 1989 و در دوران سرمربی‌گری بابی کمپ‌بل بدست آمده بود برابری کردند.

 

 

چلسی با این پیروزی اختلاف خود با رقیب همشهری‌اش آرسنال که در رتبه پنجم جدول قرار دارد را به شش امتیاز رساند. چهار تیم اول جدول لیگ برتر کم کم خود را از بقیه تیمها جدا کرده و رسیدن تیمهای رده‌های پایین‌تر به این رتبه‌های بالایی هر روز دشوارتر به نظر می‌رسد.

 

درخشش گلزنان چلسی در این بازی یعنی آبراهام و پولیسیچ، در دیگر بازیهای خارج از خانه این تیم هم تکرار شده و می‌توان گفت این دو از عوامل مهم رسیدن تیم لمپارد به این رکورد هستند. تامی آبراهام در سال جاری میلادی در شش بازی خارج از خانه چلسی هفت گل به ثمر رسانده است. پولیسیچ هم در بازی‌های خارج از  خانه چلسی چهار گل به ثمر رسانده و همه گلهای این فصل او در بازی‌های خارج از خانه بوده است.

 

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است

ردنپ عملکرد KDB را فراتر از این دنیا می‌داند.

طرفداری | جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، از کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، تمجید کرده است و او را بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر می‌داند.

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای اسپورتس و با تمجید از عملکرد فوق‌العاده کوین دی بروین در بازی مقابل برایتون گفت:

عملکرد او استادانه است. در هماهنگی با فیل فودن و کاری که او در زمین انجام می‌دهد فوق‌العاده است. ما بزرگان زیادی را دیده‌ایم، مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره، اما دی بروین از آنها هم بهتر است. او کارهایی انجام می‌دهد که فراتر از این دنیاست. پاس‌های او بی‌نظیر و استعدادش خارق‌العاده است.

هر بار که او را تماشا می‌کنم، از او شگفت‌زده می‌شوم. شما به الگوهای خوبی نیاز دارید. عالی است که فیل فودن هر روز کوین دی بروین را می‌بیند. فقط سعی هر روز چیزی از او یاد بگیرد. شکی نیست که فیل فودن اگر به این خوبی بازی می‌کند، دلیل آن درس‌هایی است که از دی بروین آموخته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!