Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عبدالرسول کریمی گفت:یوم الله ۱۳ آبان را به همه مردم ایران تبربک می‌گوییم. مردم همیشه حضور موثری در صحنه داشته اند دانش آموزان شهر تهران بالغ بر ۲۰ هزار نفر در این راهپیمایی حضور موثری دارند. تاریخ انتشار: 12:59 - 13 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۷۴۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در راهیپمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان را به همه مردم ایران تبربک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم همیشه حضور موثری در صحنه داشته اند دانش آموزان شهر تهران بالغ بر ۲۰ هزار نفر در این راهپیمایی حضور موثری دارند.

وی در ادامه بیان کرد: همه می‌خواهند با حضور در این راهپیمایی ثابت کنند که منویات رهبری را سر لوحه کار خود قرار داده اند و به تمام جهانیان ثابت کنند که تا زنده اند همه رزمنده اند.

کریمی در ادامه بیان کرد: برای هفته بسیج دانش آموزی از ۸ آبان که برابر با سالگرد شهادت شهید فهمیده بود شروع به فعالیت کرده ایم عملا چند فعالیت عمده را آعاز کردبم مثل برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، کتابخوانی، برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز و از همه مهمتر شرکت فعال دانش آموزان در مراسم حماسی نماز جمعه و حضور بالغ بر ۳۰۰ دانش آموز در مرقد امام خمینی (ره) بیعت با آرمان‌های امام و بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان در بهشت زهرا حضور یافتند و سنت و سیره شهدا را مورد بررسی قرار دادند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در ادامه بیان کرد: تشکل‌های دانش آموزی را نیز امسال احیا کردیم؛ که تبلوز عینی آن را امروز می‌بینیم.

کریمی افزود: برای اولین بار بیش از چندین برابر تشکل‌های ما اعم از بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، و جمعیت هلال احمر در این مراسم حضور داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: حضور موثر دانش آموزان ما بر اساس منویات رهبری و منشور گا م دوم انقلاب است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل