Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمپوزیوم یافته های نوین تعلیم و تربیت به همت انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان در بخش زرآباد شهرستان کنارک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش زرآباد، دکتر « محمد جمالدینی » در حاشیه برگزاری این سمپوزیوم، آشنایی معلمان خرید خدماتی و حق التدریسی با یافته های نوین تعلیم و تربیت را از اهداف برگزاری این برنامه دانست و گفت: طراحی آموزشی، روش های تدریس نوین، الگوهای یادگیری، تدریس در کلاسهای چندپایه و ارزشیابی کیفی – توصیفی از محورهای اصلی این سمپوزیوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اساتید مطرح رشته های تعلیم و تربیت دانشگاهای استان هرمزگان به عنوان سخنرانان در این سمپوزیوم مطالبی را ارائه کردند.

 

رئیس شعبه هرمزگان انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با بیان اینکه حدود۱۳۵ نفر از معلمان مدارس بخش زراباد شهرستان کنارک در این سمپوزیوم شرکت کرده اند، عنوان کرد: آشنایی معلمان با جدیدترین یافته های علمی و ارایه تجربیات عملی در کلاس درس و همچنین پاسخگویی به ابهامات و سوالات معلمان برگزار شد.

 

 

وی با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته از شرکت کنندگان در این سمپوزیوم، گفت: شرکت کنندگان با بیان اینکه این سمپوزیوم در سطح بسیار خوبی برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از این برنامه، خواستار تداوم آن شدند.

 

جمالدینی اضافه کرد: مسولان اموزش و ‌پرورش شهرستان کنارک نیز خواستار تعامل و همکاری بیشتر با انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان شدند.

 

وی افزود: یکی از اهداف اساسی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، تو سعه و پیشرفت آموزش در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.


برپایه این گزارش؛ مجوز راه‌اندازی شعبه هرمزگان بیست و سوم اسفندماه سال 95  به تصویب هئیت مدیره انجمن مطالعات برنامه‌ریزی درسی ایران رسید و این شعبه از سال 96 فعالیت‌های خود را در راستای اهداف انجمن  در استان هرمزگان آغاز کرد.

 

 

گفتنی است؛ انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان به منظور برگزاری نشست‌ها، همایش‌های علمی و تخصصی، چاپ خبرنامه، برگزاری کارگاه‌ها، همایش ها، نشست ها و دوره‌های آموزشی و تهیه و ارائه طرح‌های پژوهشی در سطح استان هرمزگان راه اندازی شد.

 

رهبر افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان کنارک در برپایی این سمپوزیوم با شعبه هرمزگان انجمن مطالعات برنامه درسی مشارکت دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: سمپوزیوم یافته های نوین تعلیم و تربیت ویژه معلمان خرید خدماتی و حق التدریسی روز سه شنبه(14 اذر ماه  سال جاری) در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بخش زرآباد شهرستان کنارک برگزار می شود.

 

مسئول آموزش شعبه هرمزگان انجمن مطالعات برنامه درسی گفت: افراد واجدالشرایط متقاضی شرکت در این رویداد علمی، جهت ثبت نام می توانند به اداره آموزش و ‌پرورش بخش زرآباد مراجعه کنند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به وجود خلاء آموزشی در استان هرمزگان به ویژه مناطق شرقی آن و شهرستان های بخش غربی سیستان و بلوچستان که به هرمزگان متصل می باشند، بیان کرد: یکی از اولویت های شعبه هرمزگان رصد و شناسایی نقاط ضعف و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در طول سال است.

 

برپایه این گزارش؛ مجوز راه‌اندازی شعبه هرمزگان بیست و سوم اسفندماه سال 95  به تصویب هئیت مدیره انجمن مطالعات برنامه‌ریزی درسی ایران رسید و این شعبه از سال 96 فعالیت‌های خود را در راستای اهداف انجمن  در استان هرمزگان آغاز کرد.

 

گفتنی است؛ انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان به منظور برگزاری نشست‌ها، همایش‌های علمی و تخصصی، چاپ خبرنامه، برگزاری کارگاه‌ها، همایش ها، نشست ها و دوره‌های آموزشی و تهیه و ارائه طرح‌های پژوهشی در سطح استان هرمزگان راه اندازی شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مسجد یوم الله ۱۳ آبان مجلس کانون های مساجد استکبار ستیزی روز 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از تلاش برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در استان نام برد و گفت : پس از گلایه مقام معظم رهبری از اجرایی‌نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس، نقشه راه این سند تهیه شده و الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شده است.

 وی افزود: از مهر امسال ۵۰ درصد مدارس دولتی و ۵۰ درصد مدارس غیردولتی استان بر مبنای الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کیفیت بخشی به مدارس دولتی یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه آموزش و پرورش در استان خواهد بود، گفت: در تلاشیم تا با کیفیت بخشی به مدارس برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان تلاش کرده و در عین توجه به جنبه‌های تربیتی، در راستای بالا بردن معدل دانش‌آموزان هم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

محمدی با بیان اینکه باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در عین داشتن امید و نشاط مجهز به خردورزی باشند، افزود: امسال اهتمام بیشتری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی اشاره‌ای هم به استخدامی‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه داشت و گفت: سال گذشته قریب ۱۵۰۰ نفر پ یرفته شدند و امسال ۱۶۰۰ معلم از طریق آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد که البته بگونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در فرآیند گزینش افرادی جذب شوند که شانیت معلمی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار دانش‌آموز دارد، گفت: ۲۶ هزار فرهنگی متولی امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد