Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان یک هزار واحد مسکن مددجویی استان در رشت اظهار داشت:  سال گذشته بیش از  ۳۶ هزار میلیارد تومان خسارت به سیل زدگان وارد شد که  بیش از هشت هزار میلیارد تومان به صورت  بلا عوض و هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به صورت تسهیلات به سیل زدگان پرداخت شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح یک هزار مسکن مددجویی استان  افزود: نظام غیر از برنامه  برای توسعه کشور ، در ۲۹ بخش و ۱۵ حوزه فرا بخشی تحت چارچوب  به عنوان قانون برنامه ششم توسعه در حال اجراست که اثار ان برای توسعه کشور هویدا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آثار آن در زیرساخت های کشور از جمله راهها، راه اهن، فرود گاه و سدهادیده می شود،  تصریح کرد: در کنار آن دولت خودش را موظف می داند تا برای کسانی که از امکانات  کمتر  کشور برخوردار هستند ، اقداماتی انجام دهد  که ساخت خانه  در بافت فرسوده برای مسکن اقدام شود ، با هماهنگی کمیته امداد یک برنامه تکمیلی صرفا برای محرومان اغاز کرده ایم که مسکن محرومان است که در کنار آن اشتغال  را نیز انجام می دهیم. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  گفت: تلاش ما اینست که در کنار  توسعه کشور به صورت اصولی به صورت  ویژه برای محرومان نیز کار انجام دهیم .
وی تصریح کرد: ساخت دو هزار واحد مسکونی از سال گذشته را در گیلان اغاز کرده ایم که  امروز  یک هزار واحد افتتاح شد و امیدواریم۷۰۰ تا ۸۰۰ واحد باقی مانده را بتوانیم تا دهه فجر  امسال در اختیار  مردم قرار دهیم.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: برداشت گندم، جو و کلزا از هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول  تولید شود.
حسن مرادی بیان کرد: امسال در شهرستان گراش، هزار و ۷۰۰ هکتار گندم، ۱۵۰ هکتار جو و ۵۰ هکتار کلزا کشت شده است.
به گفته وی؛ طبق پیش‌بینی‌های انجام شده امسال قریب به ۶ هزار تن گندم، ۵۰۰ تن جو و ۱۵۰ تن کلزا از مزارع برداشت خواهد شد.
مرادی بیان کرد: در سال زراعی جاری با توجه به وضعیت خشکسالی ، مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شد، اما بارندگی‌های آخر فصل برای کشاورزی مطلوب بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مرکز خرید گندم شهرستان گراش واقع در بخش ارد به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت محموله‌های گندم کشاورزان شهرستان است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم