Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ضیایی گفت: دومین کنفرانس ملی « یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی » با حضور حضور متخصصان تعلیم و تربیت مطرح کشور در دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان برگزار می شود.

دکتر « منوچهر ضیایی »، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: دومین کنفرانس ملی یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی به منظورآشنایی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان هرمزگانی با جدید ترین یافته های یاددهی و یادگیری 28 فروردین 99 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همزمان با برگزاری این کنفرانس، کارگاه ها , و نشست های  مرتبط با حوزه یاددهی-یادگیری به عنوان برنامه های جنبی کنفرانس  با حضور اساتید برجسته کشوری دایر می شود.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان با بیان اینکه به تشریح محورهای 9 گانه بخش مقالات این کنفرانس اشاره و عنوان کرد: روش های تدریس مبتنی بر فرهنگ، روش های تدریس مبتنی بر هنر و زیبایی شناسی، روش های تدریس خلاقانه، درس پژوهی در خدمت بهبود تدریس بخشی از این محورهاست.

 

وی، رویکرد فناورانه در خدمت تدریس، دانش ضمنی معلمان در خدمت بهبود تدریس، محیط ها و منابع یادگیری در دوره ابتدایی، تکالیف یادگیری خارج از مدرسه دانش آموزان و منابع انسانی و یادگیری دانش آموزان ابتدایی را از دیگر محورها ذکر کرد.

 

دکتر ضیایی مهلت ارسال مقالات را از 20 آبان ماه جاری تا 10 فروردین ماه سال 99 اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند مقالات خود را  از طریق سایت کنفرانس به نشانی educationconf.ir ارسال نمایند.

 

وی با بیان اینکه مقالات توسط کمیته علمی متشکل از اساتید برجسته کشور بررسی خواهد شد، افزود: همزمان با برگزاری کنفرانس از پدیدآوردندگان 10 مقاله برتر با اهدا جوایز نفیس تجلیل می شود.

 

ضیایی خاطرنشان کرد: کنفرانس ملی یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی با همکاری دانشکاه فرهنگیان هرمزگان و انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد مسجد استان بوشهر شیراز نماز جمعه مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود