Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با بیان اینکه نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود گفت: ۵۵ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات این بیمارستان هزینه شده است. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

علی سروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بیمارستان سوانح سوختگی گلستان در سفر مقام معظم رهبری مصوب شد اظهار داشت: برای احداث و تجهیز بیمارستان سوختگی بالغ بر 55 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در فضایی بیش از 9 هزار متر مربع و در پنج طبقه بنا شده است عنوان کرد: این بیمارستان دارای دو اتاق عمل مجهز تخصصی، سه اتاق عمل اورژانس و دو اتاق عمل آماده به کار در بیمارستان است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) با بیان اینکه این بیمارستان دارای 50 تخت که شامل 38 تخت جراحی و 12 تخت ویژه است عنوان کرد: آسیب دیدگان منجر به سوختگی در استان کرمانشاه قبل از افتتاح این بیمارستان به بیمارستان‌ امام خمینی(ره) و در موارد ضروری به بیمارستان‌های سوختگی تهران، اصفهان و شیراز منتقل می‌شدند.

بیمارستان‌های گیلان کمبود شدید پرستار و پزشک متخصص دارند350 بیمارستان کشور به سامانه نسخه الکترونیکی مجهز شده‌اندبیمارستان سوختگی گلستان با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود

وی خاطرنشان کرد: یک پتانسیل بسیار خوبی است که بیمارستان سوختگی به عنوان مرکز سوختگی در غرب کشور به هم استانی‌ها و بیماران همجوار در استان‌های دیگر همچون ایلام و کردستان خدمات اهدا خواهد کرد.

سروش با اشاره به اینکه بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه بطور کامل به بیمارستان‌ سوانح  سوختگی گلستان منتقل می‌شود بیان کرد: بیمارستان سوختگی گلستان زیر مجموعه مجتمع بیمارستان امام رضا(ع) است و از امروز تمام بیماران سوختگی به این مرکز ارجاع خواهند شد.

 انتهای پیام / ع

R41380/P1494/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز جواد شریعتی اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز 13 ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • حس خوب حمایت
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید