Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف یک انبار بزرگ داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در جنوب تهران و کشف 15 هزار قلم داروی فاسد به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ بهنام ایرانمنش در این باره، گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع داروهای قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهر می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که این فرد هزاران قلم داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و فاسد را در یک انبار بزرگ در محدوده چهار دانگه جمع آوری و دپو کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، توضیح داد: با دستور قضائی و هماهنگی با کارشناسان غذا و داروی وزارت بهداشت تیم عملیات پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی در محل انبار حاضر و در بررسی های تکمیلی مشخص شد این اقلام قابلیت مصرف نداشته و برای سلامت مصرف کنندگان خطر ناک می باشد، همچنین فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی است.

ایرانمنش با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بحث سلامت شهروندان انبار موصوف با دستور قضائی پلمب شد تا کالای غیر قابل مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار نگیرد.

وی اعلام کرد: در این انبار بیش از 15 هزار قلم داروی قاچاق و تاریخ گذشته به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال کشف شد.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، از مردم خواست: داروهای مورد نیاز خود را از مبادی رسمی کشور تهیه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناجا داروی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران