Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وظایف شبکه هدایت و تبلیغ در عصر حاضر گفت: انقلاب اسلامی پیشامد عظیمی بود که پس از گذشت قرن ها از تولد جامعه بشری در بهمن ۵۷ به بار نشست تا وعده الهی بر استقرار حکومت صالحان بر زمین را محقق سازد و راه انبیا و اولیای الهی را در پیش گیرد.

وی بابیان اینکه امروز حاصل مجاهدت انبیای الهی به دست ما سپرده شده و بیش از یک گام تا سپردن این پرچم به دست صاحب و میراث دار واقعی آن باقی نمانده است، عنوان کرد: مسائل مادی و دنیوی نباید مسئولین را از اهداف و آرمان های والای نظام اسلامی غافل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه مردم نیز باید آرمان بزرگ تحقق جامعه الهی و اسلامی جهانی را همواره پیش چشم داشته باشند و در راستای تحقق آن گام بردارند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نیز مبتنی بر همین باور است.

امور تبلیغی در استان همدان با سرعتی رو به رشد پیشرفت می کند

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه امروز استان همدان به لحاظ پرورش عالم و مبلغ از جایگاه خوبی بهره مند است و امور تبلیغی در استان همدان با سرعتی رو به رشد پیشرفت می کند به فعالیت طرح سلامت اجتماعی در استان همدان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه حضور روحانیون در مناطق مختلف شهرها و روستاها موجب پیشرفت فرهنگی می شود، افزود: پیشبرد امر تبلیغ زمینه ساز ارتقا سلامت در اجتماع است و مسئولین، مبلغان و حتی مردم نباید از این حوزه غفلت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به توفیقات پایگاه های سلامت اجتماعی در استان همدان عنوان کرد: هر کجا ائمه جماعات و روحانیون در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ورود موثر داشته اند شاهد تحول و دگرگونی و شاخصه های رشد قابل توجه در این حوزه ها بوده ایم.

وی بابیان اینکه آمادگی پذیرش مبلغان موفق و آشنا به مهارت های امامت محله و ارتباط گیری موثر با اقشار مختلف مردم وجود دارد، گفت: باید از توانمندی های چنین مبلغانی در راستای متحول کردن نقاط مختلف استان همدان اعم از شهرها و روستاها، بهره کامل را ببریم.

لزوم تسلط مبلغان به مسائل روز

حجت الاسلام نظیری گفت: یک مبلغ باید با تمام دانش های لازم برای بهره گیری از ظرفیت های موجود در امر تبلیغ آشنا باشد و با تسلط به مسائل روز و آمادگی برای پاسخ گویی به شبهات وارد حوزه تبلیغی خود شود.

وی گفت: کسی که جامه مقدس تبلیغ دین را بر تن می کند باید نسبت به تمام مسائل و مشکلات مردم دغدغه مند باشد و روحیه مطالبه گری را در خود تقویت کند و در عین حال شئون اجتماعی را به خوبی بشناسد و پای اصول انقلاب اسلامی استوار و خلل ناپذیر باقی بماند.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به اینکه امیدواریم در آینده نزدیک به نقطه ای برسیم که تمام ظرفیت ها در زمینه تبلیغ و پیام رسانی فرهنگی فعال شده باشد و از تمام استعدادها و توانایی های طلاب و فرهیختگان انقلابی در مسیر فرهنگ به احسن وجه استفاده شود، گفت: فعالیت های فرهنگی باید در یک انسجام تشکیلاتی تابع امر مقام عظمای ولایت و تحت زعامت نماینده ولی فقیه در استان همدان پیش برود.

وی با تاکید بر پیگیری تشکیل جامعه منسجم اسلامی به عنوان هدف نهایی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است و باید همه این فرصت ها برای نیل به آرمان بزرگ جامعه اسلامی فعال شوند.

حجت الاسلام نظیری افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در گستره عظیمی از فعالیت های فرهنگی نقش پویا و به سزا و فعال دارد و از همین رو نهادی مهم و راهبردی در نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

وی گفت: ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی با هیئات، مساجد، مداحان، مبلغان، جامعه قرآنی و کانون های فرهنگی ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ است و این مسئله باعث ایجاد یک نقطه کانونی در سازمان تبلیغات اسلامی شده است.
 

کد خبر 4780214

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مبلغان دینی بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی ایلام بنزین شهرکرد قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه بسیج تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی

هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد.


بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، به تعداد ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء کرد.

 علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

 


دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاه‌ها برای برنامه‌های خود باید سند اسلامی شدن را ملاک عمل قرار دهند و براساس آن عمل کنند.
دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، با تأکید بر ظرفیت اندیشه‌ورزانه دانشگاه امام صادق (ع) اظهار کرد: امسال شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد چهلمین سال تشکیل خود می‌شود و در این دوران دبیران متعددی داشته و این شورا کار‌های بزرگی را انجام داده است.

وی افزود: در حوزه علم و فناوری اسناد خوبی مصوب شده است. کار قرارگاهی و راهبردی در حوزه علم و فناوری تا حد زیادی موفق بوده است در این مسیر فقط سندبسندگی مدّنظر نبوده است بلکه مثلاً نقشه جامع علمی کشور را هدایت کرده است. سند هوا فضا، سند گیاهان دارویی و اسناد دیگر علم و فناوری از اقدامات خوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری بوده است.

 

 

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان


فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان منتشر شد.

 فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.
 علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود