Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:45:55 GMT

دستگیری ۷ متخلف شکار و صید یک گونه مرغابی در دماوند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۱۹۶۴

دستگیری ۷ متخلف شکار و صید یک گونه مرغابی در دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فریدی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران  از  دستگیری ۷ متخلف شکار و صید یک گونه مرغابی در دماوند خبر داد.

فریدی افزود: طی دو ماه اخیر در سه مورد دستگیری تخلفات شکار و صید با تلاش محیط‌بانان شهرستان دماوند صورت گرفته است که در یک مورد متخلفان از اسلحه گلوله‌زنی کالیبر ۲۷۰ برخوردار بودند و سه نفر شکارچی قبل از اینکه موفق به شکار شوند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شکارچی دیگر داری اسلحه غیرمجاز ساچمه‌زنی بوده است و قبل از اینکه موفق به شکار شود به مرجع قضایی تحویل داده شد و در مورد سوم هم، شکارچیان دارای اسلحه قاچاق بدون مجوز بودند که سه نفر از متخلفان یک مرغابی را شکار کردند.

رئیس اداره محیط زیست  دماوند بیان داشت: با دستگیری‌های انجام شده، شکارچیان متخلف به مراجع قضایی جهت رسیدگی به تخلفات تحویل داده شدند.

کد خبر 4787951

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دماوند شکارچی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، گفت: در حال حاضر قانون مجازات قاچاق اسلحه را داریم، اما پاسخگوی مشکلاتی که مردم و کشور را تهدید می‌کند نیست بنابراین بررسی و تعیین تکلیف این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفت.   وی با یادآوری اینکه طرح مذکور دارای ۱۱ ماده است، افزود: مجریان به دلیل خلاء‌های موجود امکان برخورد با دارندگان اسلحه و مهمات را نداشتند، اما در قانون جدید قاچاق اسلحه در فضای مجازی جرم انگاری شده و نوآوری‌هایی در آن ایجاد و مجازات‌ها تشدید شده است.   نماینده صومعه سرا در مجلسگفت: در قانون جدید مجازت قاچاق سلاح‌های سرد، گرم، سنگین و نیمه سنگین، انفرادی و مهمات پیش بینی شده همچنین توزیع، فروش قطعات و تبدیل و حمل سلاح ممنوع و ضبط سلاح و مهمات در آن دیده شده است.   دلخوش یادآور شد: از سویی مکان‌ها و خودرو‌هایی که برای خرید و فروش سلاح استفاده شده به نفع دولت مصادره می‌شود و مبادرت شرکت‌ها به حمل، توزیع و قاچاق سلاح هم مدنظر قرار گرفته و در واقع مجلس در تمامی موارد در جا‌هایی که لازم بود مجازات‌ها تشدید و اصلاحاتی انجام شود ورود کرده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب